Naapurin kissa lähmii meidän ikkunat!
Ja paskoo terassille! Mitä teen sille rontille? Naapuri valittaa isännöitsijälle miten meidän lasten kakkavaipat haisee ROSKIKSESSA.
Kommentit (108)
Minäkään en ymmärrä niin yksinkertaista asiaa, että jos otetaan lemmikki niin miksi sitä ei hoideta kunnolla?!
Ei ne katit sinne ulos vingu jos eivät sinne ole ikinä päässeet.
Mitä te kissojen omistajat sitten teette, kun tuon koirani aamupaskalle teidän pihalle? Yllytän hyppäämään auton konepellille? Komennan kuraisilla tassuilla vauvan rattaisiin?
Te kissojen omistajat ootte ongelma, ei kissat!!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:20"]Ap vaikuttaa niin ihanalta naapurilta että saattaisin vaikka ihan vahingossa ajaa sinun ja lastesi yli.
[/quote]
järkyttävää tekstiä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Tein ilmoituksen viestistäsi. Ap:han kirjoittaa selkeästi muita provosoiden vaikka juttu varmaan tosi onkin. Kaikki eivät pidä kissoista, mutta ei silti tarkoita että he kävisivät käsiksi. Järkyttävää verrata lasten yliajamiseen. Häpeä sinä joka kirjoitit ja peukutit!
[/quote]
Kiitos, ei mikään pieni vitsi.. Jokainen äiti voi miettiä miltä tuntuisi jos omasta lapsesta sanottais noin.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:18"]Kissoja ei muuten tarvitse pitää kiinni, löytyy ihan lakipykälä tähän.
Toisekseen miksi et suoraan sano asiasta naapurille?
Jos joku kävisi mun kissaan käsiksi niin sitten olisi ikkunat kananmunassa, autot naarmutettu ja saattaisin ihan vahingossa myös vahingoittaa lapsiasi..
[/quote]
Ja joku linnassa..
ap
[/quote]
Kyllä sullekkin saadaan eläinrääkkäys syyte jos käyt toisten eläimiin käsiksi etkä osaa hoitaa asioita kuin aikuiset ihmiset.
[/quote]
missä olen sanonut käyväni käsiksi? Joku vain sitä minulle ehdotti.
ap
[/quote]
Niinpä. Yleensä nämä kissavihaajat vaan haluaa myös vahingoittaa niitä kissoja.. Mitä jos juttelet sen naapurin kanssa ja otat kuvia todisteeksi kun kissa lähmii ikkunoita (mielellään niin että se kissa näkyy siinä) ja muista tuhoista, niin voit näyttää naapurillesi.
[/quote]
Sinun olettamuksesi ei oo mikään fakta/normi.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:11"]Oikeasti kissat pidettävä kiinni? :0
[/quote]
Ei ne vapaana saa kulkea
Tietysti peset terassin ja ikkunat. Tarjoat kissalle maitoa tämän jälkeen.Roskapussit sidot paremmin kiinni ja mieluiten pussit tuplana ja nyökkäät kohteliiasti hymyillen naapurin sedälle tai tädille.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:13"]Tietysti peset terassin ja ikkunat. Tarjoat kissalle maitoa tämän jälkeen.Roskapussit sidot paremmin kiinni ja mieluiten pussit tuplana ja nyökkäät kohteliiasti hymyillen naapurin sedälle tai tädille.
[/quote]
Joo luule vain.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:18"]
Kissoja ei muuten tarvitse pitää kiinni, löytyy ihan lakipykälä tähän. Toisekseen miksi et suoraan sano asiasta naapurille? Jos joku kävisi mun kissaan käsiksi niin sitten olisi ikkunat kananmunassa, autot naarmutettu ja saattaisin ihan vahingossa myös vahingoittaa lapsiasi..
[/quote]
Voit varmaan pistää linkin tohon laki pykälään?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:18"]
Kissoja ei muuten tarvitse pitää kiinni, löytyy ihan lakipykälä tähän. Toisekseen miksi et suoraan sano asiasta naapurille? Jos joku kävisi mun kissaan käsiksi niin sitten olisi ikkunat kananmunassa, autot naarmutettu ja saattaisin ihan vahingossa myös vahingoittaa lapsiasi..
[/quote]
Voit varmaan pistää linkin tohon laki pykälään?
[/quote]
Niin, ja sairasta tuossakin kommentissa uhkailla lapsia..
Minuakin vituttaa viikonloppuisin porrassyvennyksiä kuseskelevat jannut. Pitäis varmaan ampua. Ja kirjoittaa otsaan, että eipä kuseskele enää. Naurattais ihan pirusti. :)))))
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:53"]Harmi kun lapset on niin pieniä ettei osaa käydä tortulla naapurin terassilla.. Pitäiskö laittaa mies asialle.. ap [/quote] Paitsi että, laita mies asialle ja tee itse perässä... ap
[/quote]
Ap kiljuu kotiin tulleelle miehelleen että se naapurin kissanperkele on taas käynyt meidän pihalla. Nyt menet ja paskot sinä niiden terassille, niin tietävät miltä se tuntuu. Mies kääntyy tuulikaapissa, lyö ulko-oven kiinni. Nojaa otsaansa talon nurkkaan ja hengittää syvään. Pitkään ja rauhallisesti. Nyt se akka on taas ihan mahdoton. Hengitys tasaantuu, mies menee takaisin sisälle, ja sanoo että nyt akka turpa kiinni, meillä on oikeitakin ongelmia. Ap kysyy, että paskoitko. Mies, että älä nyt hulluja siinä. Ap julistaa että laita mies asialle, tee itse perässä, ja touhottaa itse asialle.
Naapuri katsoo ikkunasta, kun pimenevässä illassa pihalla vilahtaa jotain. Naapurin rouva meidän pihalla. Mitä se meidän terassilla tekee, housut nilkoissa, rämemajava vilkkuen. Saa ulko-oven oven auki, ilman kenkiä ovelta tiedustelee että onko teillä nyt kaikki ihan kunnossa... Ap kokoaa asusteitaan, mitään ei ole terassilaudoitukselle saanut päkistettyä, ujokakka ei vain tahtonut irrota. Ap tuntee värin nousevan kasvoilleen.
Naapurin mies on kohtalaisen hyvännäköinen, mutta ap ei nyt tunne olevansa kaikkein viehkeimmillään, kotiverkkarit nopeasti ylös kiskottuaan, crocsit jaloissa. Hän saa vinkaistua: "Se teidän kissa..."
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:17"]
Kissa on paskonut vain terassille, en ole muuta väittänyt. Eikä ole edes yrittänyt peittää jätöksiään. Tiedän kyllä miten kissat käyttäytyy, olen maatalosta ja kissoja oli useita. Tiedän myös miltä kissan paska näyttää. ap
[/quote]
No silloinhan sä tiedät että kissat peittää tarpeensa, etkö sitten yhtään ihmetellyt miksi terassilla oli jätöksiä peittämättä?
Sherlokkina olen ratkaissut kissankikkaroiden arvoituksen. Naapuri oli ensin valittanut haisevista kakkavaipoista roskiksessa. Kun asiaan ei reagoitu, vaan edelleenkin veitte vaippanne (täysin normaalien ihmisten tapaan huom) roskikseen haisemaan, niin naapuri päätti kostaa. Hän päästi kissansa kulkemaan pihallenne, ehkä nakkeli ensin jotain houkuttelevia makupaloja. Seuraavaksi olikin sitten helppoa poimia kissan hiekkalaatikosta sopivia kikkareita ja nakella niitä terassillenne tuomaan tuoksuterveiset. Case closed.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:17"]
Kissa on paskonut vain terassille, en ole muuta väittänyt. Eikä ole edes yrittänyt peittää jätöksiään. Tiedän kyllä miten kissat käyttäytyy, olen maatalosta ja kissoja oli useita. Tiedän myös miltä kissan paska näyttää. ap
[/quote]
No silloinhan sä tiedät että kissat peittää tarpeensa, etkö sitten yhtään ihmetellyt miksi terassilla oli jätöksiä peittämättä?
Sherlokkina olen ratkaissut kissankikkaroiden arvoituksen. Naapuri oli ensin valittanut haisevista kakkavaipoista roskiksessa. Kun asiaan ei reagoitu, vaan edelleenkin veitte vaippanne (täysin normaalien ihmisten tapaan huom) roskikseen haisemaan, niin naapuri päätti kostaa. Hän päästi kissansa kulkemaan pihallenne, ehkä nakkeli ensin jotain houkuttelevia makupaloja. Seuraavaksi olikin sitten helppoa poimia kissan hiekkalaatikosta sopivia kikkareita ja nakella niitä terassillenne tuomaan tuoksuterveiset. Case closed.
[/quote]
Lähiöelämää parhaimmillaan? Ap löytänyt tasoisensa vastustajan?
Kissanpaskoja naapurin pihalle heittelevä olisi kyllä ääliö vailla vertaa...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:58"]
Missä on viestit 6, 46, 63 ja 66?
[/quote]
Voi voi. Kehut täällä ensin miten hienoa on tappaa lemmikkieläimiä, mutta itket sitten jo pelkästään sitä, kun ne viestit poistetaan viestiketjusta.
En oikein tiedä miten tuollaiseen ressukkaan pitäisi suhtautua.
Muistaakseni en sanonut sen olevan mitenkään hienoa. Mä en vaan halua leikkiä salapoliisia ja selvittää mistä naapurista kissa nyt sattuu oleen. Sä voit siitä sitten vetää omat johtopäätöksesi, kun niin vitun fiksu oot. Se miten sä suhtaudut muhun ei kyllä kiinnosta pätkääkää. Sä voit työntää sen luutas perseeseen ja lentää vittuun.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:58"]
[/quote]
Älä nyt valehtele. Ei ole puoliakaan poistettu. Sun juttujasihan täässä ketjussa on puolet edelleen, tuokin miten 13vee kissa lahdataan.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:58"]
[/quote]
Älä nyt valehtele. Ei ole puoliakaan poistettu. Sun juttujasihan täässä ketjussa on puolet edelleen, tuokin miten 13vee kissa lahdataan.
[/quote]
Mitä aineita sä vedät?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 05:10"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:58"]
[/quote]
Voi voi. Kehut täällä ensin miten hienoa on tappaa lemmikkieläimiä, mutta itket sitten jo pelkästään sitä, kun ne viestit poistetaan viestiketjusta.
En oikein tiedä miten tuollaiseen ressukkaan pitäisi suhtautua.
[/quote]
Jännä jos täältä poistetaan kissan tappo viestit, mutta ei noita isiksen ihmisen tappo viestejä. Ohis
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:18"]Kissoja ei muuten tarvitse pitää kiinni, löytyy ihan lakipykälä tähän.
Toisekseen miksi et suoraan sano asiasta naapurille?
Jos joku kävisi mun kissaan käsiksi niin sitten olisi ikkunat kananmunassa, autot naarmutettu ja saattaisin ihan vahingossa myös vahingoittaa lapsiasi..
[/quote]
No mistä sä pelle tiiät kuka sun kissaa nytkin pieksee. Jos otat eläimen pidä huoli siitä! Ja siitä ettei se häiritse muita tai tuhoa muiden omaisuutta. Niin mäkin teen!!!!