Naisten rinnat
Rinnat ovat kauniit olivatpa ne minkä kokoiset vaan. Vaimoni on synnyttänyt 2 lasta eikä kynä tipahda, mutta ei se minua haittaa. Sopivat rintaliivit niin rinnat ovat näyttävät, anteeksi vaan mutta on myös naisia joilla on ylisuuret (potkupallot) ja kärsivät niistä. Ei kuulemma löydy sopivia rintaliivejä, jos löytyy hintakin on senmukainenM50+.
Kommentit (16)
Joo... Minut on jätetty kahdesti rumien riippareitteni takia, joten älkää taas jaksako näitä typeriä provoja.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:49"]
Joo... Minut on jätetty kahdesti rumien riippareitteni takia, joten älkää taas jaksako näitä typeriä provoja.
[/quote]
Sitten sinulla on ollut tyhmiä miehiä. Toivottavasti löydät kunnollisen. En ole tähän ikään pidellyt käsissäni väärän mallisia tai kokoisia rintoja. Vieno toiveeni on että kumppani ajattelee jalkovälini varustuksesta samoin. Elämä voi olla kaunista kun näkee ihmisestä muutakin kuin kuoret.
M52
Hö riippurinnat ovat kauniita!
Mies 45
Entäs niin pienet rinnat ettei kynätemppua edes onnistu kun ei ole mitään mihin sen kynän saisi edes laitettua? :( Auttaako jos on hyvä pylly jos tissit on pienet?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:47"]
Entäs niin pienet rinnat ettei kynätemppua edes onnistu kun ei ole mitään mihin sen kynän saisi edes laitettua? :( Auttaako jos on hyvä pylly jos tissit on pienet?
[/quote]
Sellaiset ovat ihan huiput! Mulle kiitos!
M52
Voisko joku kertoa minullekin, että mitä on tämä kuuluisa kynätemppu? :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:41"]
[/quote]
Jos rinnan alle laittaa lyijykynän ja se tippuu lattialle et tarvitse rintaliivejä.. Näin kuulin joskus. Sanonta on puppua.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:41"]
[/quote]
Että tosiaan laitat kynän rinnan alle ja jos se pysyy siellä, sinulla on riipparit.
Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:35"]Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois?
[/quote]
Toisilla on riippurinnat, koska he ovat niin vähävaraisia ettei heillä ole varaa antigravitaatiokoneeseen. Kyllä vain suuret roikkuu aina, jos itse rintarauhanen on suuri eikä kyseessä ole vain pelkkää rasvakudosta. Näin on niillä, joilla on ollut suuret rinnat jo nuoresta asti. Tuo pyykkipoika sattuu pois otettaessa, koska se pureutuu niin syvään nännin ihoon. Katso seuraavalla kerralla niin näet kuinka iho pysyy hetken kiinni ppyykkipojassa kiinni kuin liimautuneena. Kokeile kivespussiin niin saat käsityksen miltä se tuntuu. Omalla miehellä kivespussin iho vaikuttaa liimautuvan samaan tapaan pyykkipoikaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:35"]Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois? [/quote] Toisilla on riippurinnat, koska he ovat niin vähävaraisia ettei heillä ole varaa antigravitaatiokoneeseen. Kyllä vain suuret roikkuu aina, jos itse rintarauhanen on suuri eikä kyseessä ole vain pelkkää rasvakudosta. Näin on niillä, joilla on ollut suuret rinnat jo nuoresta asti. Tuo pyykkipoika sattuu pois otettaessa, koska se pureutuu niin syvään nännin ihoon. Katso seuraavalla kerralla niin näet kuinka iho pysyy hetken kiinni ppyykkipojassa kiinni kuin liimautuneena. Kokeile kivespussiin niin saat käsityksen miltä se tuntuu. Omalla miehellä kivespussin iho vaikuttaa liimautuvan samaan tapaan pyykkipoikaan.
[/quote]
Ollaan kokeiltu teki ihanaa. Niitä on ollut useitakin mutta ennen panemista ne otettava pois, kullini tuntuisi räjähtävän niitä pois otettaessa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:35"]Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois? [/quote] Toisilla on riippurinnat, koska he ovat niin vähävaraisia ettei heillä ole varaa antigravitaatiokoneeseen. Kyllä vain suuret roikkuu aina, jos itse rintarauhanen on suuri eikä kyseessä ole vain pelkkää rasvakudosta. Näin on niillä, joilla on ollut suuret rinnat jo nuoresta asti. Tuo pyykkipoika sattuu pois otettaessa, koska se pureutuu niin syvään nännin ihoon. Katso seuraavalla kerralla niin näet kuinka iho pysyy hetken kiinni ppyykkipojassa kiinni kuin liimautuneena. Kokeile kivespussiin niin saat käsityksen miltä se tuntuu. Omalla miehellä kivespussin iho vaikuttaa liimautuvan samaan tapaan pyykkipoikaan.
[/quote]
Ollaan kokeiltu teki ihanaa. Niitä on ollut useitakin mutta ennen panemista ne otettava pois, kullini tuntuisi räjähtävän niitä pois otettaessa.
[/quote]
Meillä pidetään panonkin aikana ja mieheni on jossain tuskan ja kiiman rajamailla.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:35"]Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois? [/quote] Toisilla on riippurinnat, koska he ovat niin vähävaraisia ettei heillä ole varaa antigravitaatiokoneeseen. Kyllä vain suuret roikkuu aina, jos itse rintarauhanen on suuri eikä kyseessä ole vain pelkkää rasvakudosta. Näin on niillä, joilla on ollut suuret rinnat jo nuoresta asti. Tuo pyykkipoika sattuu pois otettaessa, koska se pureutuu niin syvään nännin ihoon. Katso seuraavalla kerralla niin näet kuinka iho pysyy hetken kiinni ppyykkipojassa kiinni kuin liimautuneena. Kokeile kivespussiin niin saat käsityksen miltä se tuntuu. Omalla miehellä kivespussin iho vaikuttaa liimautuvan samaan tapaan pyykkipoikaan. [/quote] Ollaan kokeiltu teki ihanaa. Niitä on ollut useitakin mutta ennen panemista ne otettava pois, kullini tuntuisi räjähtävän niitä pois otettaessa. [/quote]
Meillä pidetään panonkin aikana ja mieheni on jossain tuskan ja kiiman rajamailla.
[/quote]
En tiedä miksi tämä aihe meni noihin pyykkipoikiin?. Mutta senverran naisena sanon että rintojeni nuolemisesta, imemisestä, ja näykkimisestä pidän. T.Riippari
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:35"]
Kun nyt kirjotellaan rinnoista niin minulla olisi muutama kysymys. Minä pokkasin yhden yh äidin hänellä oli isot rinnat, kun aloimme sekstaamaan hän otti rintsikat pois niin oli mahtavat riippurinnat. Mistä tämä riippurintaisuus johtuu?, toisilla on suuret rinnat eikä ne roiku. Miksi isokokoisilla naisilla on isot rinnat?. Rakastan rintoja olivatpa ne mikälaiset tahansa. Samalla kysyn naisilta miksi se sattuu kun laitan pyykkipojat nänneihin, usein he pitävät siitä miksi se kiljaisu kun otan ne pois?
[/quote]
Kai se on geeneistä kiinni. Minulla riippui rinnat jo nuorena, heti kun olivat kasvaneet.
yleensä kyllä naisen paras paikka on siellä alhaalla, noin miehen näkökulmasta, nämä tissivakoon ym panevat ovat kyllä oikeassa elämässä häviävän pieni poikkeus.
jos tissit ovat kuin lapaset, ja mies ei voi sitä sietää, menköön etsimään "blondeja".
olen seurannut vaimoni elämää 40v, ja siinä on ollut jos jonkinlaista tissiä. Mutta tärkein meille ei ole muuttunut minnekään, siellä se on aina samassa paikassa.
Alakoulussa hän oli viheliäinen takiainen, ja kun menimme lamme uimaan hänen rusinansa eivät eronneet omastani. Ennen rippukouluikää hän oli nainen ja hänellä oli hetken maailma upeimmat tissit (minun mielestäni). Sellaiset kaksi kahvikuppia ja ylpeä tyttö. Ne olivat kuin lihasta, poika ei ollut kiinnostunut noista kovista pampuloista, nätit ne olivat ja en ymmärtänyt jutta. Mutta alapaa oli jotain,levenevä lanne ja karvoitus sekä haju.
18v ja totesin, että hän on minun elämäni tärkeä osa. avioliitto ja arki. Tuo 12v kuningatar oli 18v lakastunut kukka, minun rakkaani ja vaimoni yli 40v.
Luulen,että osa nuorista on "näyttävimmillään" 12-13v (jos painoa on yli 40kg). Näin oli vaimoni. painoa alkoi kertyä ja vartalo muutui perinteiseksi ja ne kaksi pikku tennispalloa muutuivat kärpäslätkisi.
Muutuiko rakkaus kun vaimo tissit muutuivat. Ei. 12-18v teinulokkeista tuli kaksi säkkiä. Muuttiko se vaimoani mitenkään, hän on ihan sama ihminen kuin ennekin.
Tämä oli oma tarinani, ja sen tarkoitus on antaa toivoa heille, joilla ei ole sopivat tissit. Suomessa on paljon miehiä, jotka viis veisaavat tisseistä. Heitä on tuolla ulkona, jossain....
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:35"]
Rinnat ovat kauniit olivatpa ne minkä kokoiset vaan. Vaimoni on synnyttänyt 2 lasta eikä kynä tipahda, mutta ei se minua haittaa. Sopivat rintaliivit niin rinnat ovat näyttävät, anteeksi vaan mutta on myös naisia joilla on ylisuuret (potkupallot) ja kärsivät niistä. Ei kuulemma löydy sopivia rintaliivejä, jos löytyy hintakin on senmukainenM50+.
[/quote]
Rinnat ovat aina hyvät. Mitä isommat sen parempi, voi nussia rintojen väliin. Suuhun tai kasvoille ruiskiminenkin ovat mahtavaa, kun spermat valuu rinnoille. Useimmiten naiset hierovat spermoja kasvoilta rinnoille, kyllä se minua kiihottaa ja nähtävästi naisiakin. Kun koittaa heidän pilluaan niin he ovat aivan märkiä, kyllä nussiminen tuntuu silloin taivaalliselta. Kannattaa kokeilla m42