Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko adlibris luotettava?

Vierailija
18.02.2015 |

Kertokaa kokemuksianne. Tuleeko tilaukset ajoissa ja muutenkin sovittuun tapaan perille? Uskaltaako tilata?

En ole tilannut netistä kuin kerran aikaisemmin, joten vähän vielä kauhistuttaa kaikki nettikaupat :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen tilannut, eikä ollut mitään ongelmia toimituksissa. Valikoimakin on kattavampi kuin peruskirjakaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Koska toimitusmaksua ei ole, niin toimitus saattaa kestää hieman kauemmin (toista viikkoa). Jos joku teos ei ole saatavilla, niin toimittavat senkin ilman toimitusmaksua myöhemmin erikseen.

Vierailija
4/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Hyvät kokemukset.

Jos ottaa maksuttoman toimituksen, niin kestää kauan (yli viikon, puolitoista), mutta tiedottavat kyllä jatkuvasti tilauksen tilanteesta ja toimitusaika-arviot on aina pitäneet paikkansa.  

Vierailija
5/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vuosien varrella tilannut satunnaisesti sieltä. Pidän ihan luotettavana yrityksenä. Toimitusaikojen paikkansapitävyydestä en osaa sanoa. Olen käyttänyt eri verkkokirjakauppoja ja useamman kerran tilaus on tullut useammassa osassa, osa "heti", osa myöhemmin, luultavasti adlibriksessäkin on saattanut olla joskus viivästys.

Vierailija
6/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tilata joskus ammattikirjallisuutta ja ihan sujuvasti toimitettiin kirjat pakettina postilaatikkoon ja verkkomaksukin sujui ongelmitta.

Vierailija
7/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista.

Vierailija
8/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:10"]

Kallista.

[/quote]

Jaa, mä oon saanu sieltä kyllä monia kirjoja huomattavasti edullisemmin kuin muualta. Mä oon ollu tyytyväinen, oon aika monta kirjaa sieltä tilannu. Maksuttoman toimituksen toimitusaika on 3-5 arkipäivää, ei oo mun mielestä mitenkään kohtuutonta. 

Vierailija
9/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu, paljon tarjontaa ja edulliset hinnat. Hyvin toiminut.

Vierailija
10/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava on, ei mitään ongelmia koskaan. Luotettava toimitus ja laskutus. Nykyään itse tilaan paljon Amazonilta Kindleen kirjoja ja paperisena myös ammattikirjallisuutta ja toki sellaista luettavaa, jota Kindleen ei saa. Paperikirjat tilaan yleensä britti-Amazonista, ei tarvi pelata verojen ja tullien kanssa ja toimituskin on yleensä nopea. Toki tuolta ei sitten suomeksi kirjoitettua/käännettyä löydy.

Vierailija
11/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luotettava. Kymmeniä kirjoja olen tilannut, suurimman osan loistavan edullisesti.

Vierailija
12/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman myöhässä, mutta ajattelin kertoa kuitenkin kokemukseni. Olen tilannut Adlibriksesta muutaman kerran ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Ensimmäisellä kerralla tilasin taide tarvikkeita ja ne tulivat alle viikossa. Toisella kerralla kirjoja ja ne tulivat viiden päivän kuluttua tilauksestani. Hinnatkin ovat hyvin edulliset ja laaja valikoima kirjoja, taide tarvikkeita jne... Voin todella suositella Adlibrista!

Vierailija
13/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittavat välillä eri noutopisteeseen, mihinkä on pyydetty. 30 km ylimääräistä ajoa.

Vierailija
14/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se nykyään taas toimii vai vieläkö toimitus kestää vähintään kuukauden?

Vierailija
15/15 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettävät toistuvasti paketteja väärään noutopisteeseen. En suosittele missään tapauksessa sillä vaihtoehtojakin on.