Kyllä silmäpeli tarkoittaa halukkuutta seksiin
Olen sitä mieltä, välillä kauniit naiset antavat silmää jos jostain syystä katsemme kohtaavat. Onhan se selvä, että jos molemmat olisivat sinkkuja ja tilanne sovi niin naisen hymy tai pieni silmäele on merkki, että haluaisi antaa minulle ja saa hyvää seksiä. Ei sitä flirtti muunlaista ole kuin miehen ja naisen välistä eroottisena.
Muistakaa tytöt myös antaa ettei jää harmittamaan itseännekin :)
Kommentit (5)
Ja lyhyt hame, meikki ja korkkarit tarkoittaa että nainen haluaa seksiä - juuri sinulta - vaikka väkisin?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:30"]
Ja lyhyt hame, meikki ja korkkarit tarkoittaa että nainen haluaa seksiä - juuri sinulta - vaikka väkisin?
[/quote]
Korkkarit tarkoittaa, että nainen haluaa olla pitempi kuin itseasiassa onkaan.
Höpö höpö. Saatan itse katsoa miestä pitempään jos hän mielyttää silmää. Ei tulisi silti mieleenkään hypätä lakanoihin. Silmänruokaa vain. Tästö tuli mieleen yks sinun kaltaisesi tapaus joka tuli suoraan kysyy että pannaanko ? Harmitti tuolainen junttimaisuus. Nauroin ukolle päin naamaa.
Aika pelottava ajatus, että jos satut vilkaisemaan jotakin miestä, niin tämän ensimmäinen ajatus olisi "pannaanko?" Ehkä tuossa tapauksessa meidän suomalaistenkin pitäisi siirtyä käyttämään burkhaa.
Siitä huolimatta että olet tuota mieltä niin monille se tarkoittaa pientä piristystä päivässä, silmäpeli jonkun miellyttävän mieshenkilön kanssa. Sellaisenaan merkityksellistä.