Hyviä sarjoja Netflixissä?
Itselläni ollut katsonnassa Good Girls, You ja Ozark viime aikoina. Kaikki kaudet näistä katsottu. Vaikea löytää yhtä koukuttavia lisää! Saa ehdotella.
Kommentit (17)
Kastanjamies. (Taattua tanskalaista jännitystä.)
Huomenta Verônika. (Jos et ole herkkä.)
You pitäisi olla hyvä. Itse aion katsoa kun tulee aikaa jossain kohtaa.
Maid sarja siis seuraavana katseluun mulla. Nuo muut nähnyt ja ovat kaikki koukuttavia.
Sinner, Ratched, House of cards, Sons of Anarchy, The Vikings
Ratched oli hyvä. Älä anna ensimmäisen osa lannistaa, se on aika huono.
Jos et vielä ole katsonut niin suosittelen katsomaan ainakin ensimmäiset kaksi tuotantokautta House of Cards nimisestä sarjasta.
Nuo ekat tuotantokaudet on ihan täyttä timanttia, mutta laatu valitettavasti heikkeni sarjan loppua kohti.
Hyvä puoli tuossa on, että sarja tavallaan saa tyydyttävän päätöksen jo tokan kauden lopussa vaikka jatkuukin vielä kuudenteen tuotantokauteen saakka :D
Ja genre oli siis draama/trilleri. Kertoo Yhdysvaltojen politiikasta ja seuraa siinä toimivia merkittäviä *fiktiivisiä* henkilöitä.
Taas tällainen turha kysely.
Kukaan ei tiedä mitä olet katsonut sieltä ja mistå pidät, joten olisi oikeastaan sama luetella tähän koko Netflixin ohjelmisto.
En jostain syystä saa peukutettua, mutta itsekin olisin suositellut tuota Maid-sarjaa. Oli pitkästä aikaa sarja, jonka katsoin lähes putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen turha kysely.
Kukaan ei tiedä mitä olet katsonut sieltä ja mistå pidät, joten olisi oikeastaan sama luetella tähän koko Netflixin ohjelmisto.
Ap. oli kuitenkin kertonut niitä mistä tykkää. Silloin on vähän helpompi suositella. Ja usein jos joitan suositellaan paljon, se monesti on useimpie mieleen ( vaikka Itse en Breaking Badin makuun päässyt, vaikka lähes kaikki kaverini suosittelivat sitä )
Kuuluu yleissivistykseen, että tämä olisi katsottu.
https://www.netflix.com/fi/title/70204970?preventIntent=true
Jos tykkää kauhusta niin ehdottomasti on katsottava Haunting of Hill House. Se on aikamoinen hittikin ollut netflixissä.
Jos tykkää visuaalisella silmällä katsoa sarjoja niin suosittelen:
- Sweet tooth
- The Dark Crystal: Age of resistance
- Love Death + robots
En tiedä minkälaisia sarjoja noi Ap:n näkemät sarjat ovat, mutta ekan kauden Lupin -sarjaa olen katsonut ja pidin kovasti siitä. On sillä toinenkin kausi olemassa, mutta sitä en ole vielä kerennyt katsoa.
Nyt itselläni on Gotham -sarja meneillään.
Jos kestät kauhua, Marianne.