käykö joku lukemassa mun fb viestit?
Jos on tullut viesti, niin ei näy sitä punasta numeroa. En siis aina huomaa ees että oon saanut viestin :o
Kommentit (9)
Vaihda salasana, silläpä loppuu lukemiset jos joku niin tekee.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:30"]
Jos on tullut viesti, niin ei näy sitä punasta numeroa. En siis aina huomaa ees että oon saanut viestin :o
[/quote]
Käyn yleensä lukemassa viestisi, jos on hiljainen päivä töissä eikä muuta tekemistä juuri silloin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:30"]
[/quote]
Käyn yleensä lukemassa viestisi, jos on hiljainen päivä töissä eikä muuta tekemistä juuri silloin.
[/quote]miks? Mikä oli viimesin viesti?
Minustakin on kiva käydä lukemassa aina väliin viestisi. Uskon, että meitä on muitakin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:30"]
[/quote]
[/quote]miks? Mikä oli viimesin viesti?
[/quote]
No en sitä kerro, koska poistin sen :D
Näet vain ne viestit mitä annan sinun nähdä!
Minä taas lisään ap:lle päivityksiä, se viime viikon perjantai 23:37 on minun.
meillä vaimo käytti kerran tabletin fb sovellusta (+messenger) ja vaikka olen itsenäni sinne kirjautunut tuon jälkeen, niin edelleen joskus pomppaa jostain viestikeskuksesta joku viestipallura näytölle (kun joku lähettää uuden viestin).
Ja jos vahingossa satun klikkaamaan tuota palluraa, niin se näyttää viestiketjun ja näinollen uusi viesti myös tulee luetuksi.
En ole muistanut mainita tästä vaimolle :)
Onko sulla älypuhelin? Mulla ainakin häviää se punainen pallura jos koneelta kattoo sillon kun oon puhelimella ollu fbssä mutten varsinaisesti lukenu sitä viestiä.. hankala selittää. Mutta ne vaikuttaa toisiinsa.
Up