Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monissa kulttuureissa häkellyttävän avoin flirttailutapa?

Vierailija
17.02.2015 |

Tai ei sitä kyllä voi edes flirttailuksi kutsua. Heti tullaan huonolla suomella englanniksi kysymään nimeä, suhdestatusta, kutsumaan kauniiksi ja halutaan treffeille/puhelinnumero. Ja tätä tapahtuu yllättävän usein vaikka olen ihan normaalinäköinen/-painoinen nuori nainen.

Useimmiten siis tummaihoiset miehet tekevät näin. Onko heidän kulttuurissaan tämä ihan tavallista vai pitävätköhän he suomalaisia naisia "helppoina" kun luulevat että pelkkä pysäytys kesken kauppareissun ja "Hei olet kaunis, mikä on sinun puhelinnumero" on tarpeeksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan koskaan edes harkinnu numeronsa antamista heille?

Vierailija
22/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:59"]Ystävä kerran erehtyi numeronsa antamaan. Soitti muutaman kerran ystävälle, mutta oli sen verran outo tyyppi että ystävä lopetti vastaamisen. Tyyppi yritti soittaa monta kertaa päivässä, pahimmillaan 10. Ja pian oli sitten oven takana, puhelinnumeron avulla oli saanu osotteen.

Miettikää tarkkaan ennen kun numeroitanne jaatte!
[/quote]

Onko tää ystävä vielä elossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:59"]Ystävä kerran erehtyi numeronsa antamaan. Soitti muutaman kerran ystävälle, mutta oli sen verran outo tyyppi että ystävä lopetti vastaamisen. Tyyppi yritti soittaa monta kertaa päivässä, pahimmillaan 10. Ja pian oli sitten oven takana, puhelinnumeron avulla oli saanu osotteen.

Miettikää tarkkaan ennen kun numeroitanne jaatte!
[/quote]

Onko tää ystävä vielä elossa?
[/quote]

On :D Tyyppi oli selittäny jotaki että oli ollu niiiiiin huolissaan ku ystävä ei ollu vastannu hälle niin oli ollu pakko tulla kattomaan kotiin. Kovasti oli halunnu tulla sisälle, mutta onneksi siellä oli vieraita (myös miespuolisia) sillon niin oli sitte suosiolla poistunu.

Vierailija
24/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli just tuommoinen tyyppi juttelemaan ja kysyi onko minulla poikakaveria. Kun vastasin että on niin tyyppiä kovasti kiinnosti poikakaverin nimi ja se että kuinka komea tämä poikakaveri on. Oli hyvin vakuuttunu siitä että hän on mulle paljon parempi mies. Voi vaan ihmetellä että mitä tuommosenki ihmisen päässä liikkuu!

Vierailija
25/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöt on täynnä heikko itsetuntoisia naisia, joihin toi uppoaa...

Vierailija
26/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsittääkseni ole täysin normaalia edes niiden kulttuurien sisällä, olen käsittänyt että kotimaassaan eivät todellakaan paikallisia naisia kohtaan toimisi julkisesti noin. (Vokottelisi naista jolla on mies ja lapsi jne.) Se on ihan oma juttunsa se länsimaisten naisten iskeminen.

Tiedän kyllä perheenkin joka on saanut alkunsa bussipysäkillä, kyllä tuo siis toimiikin.

Vierailija
27/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on pyydetty numeroa Helsingissä, en tietenkään anna ja kieltäydyn suht ystävällisesti. Ei kuulemma haittaa vaikka ei ole edes yhteistä kieltä kuin muutama sana...

Vierailija
28/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:20"]Kyllä tuolla kaupungilla näkee, että useampi on mennyt pidemmälle kuin vain antanut numeron. Hävettää naisten puolesta, lankeaa siihen jolta saa kehuja ja huomiota..toinen vastaava näky on suomalainen nainen työntämässä lastenvaunuja, jossa istuu maitokahvin värinen haikaran tuliainen..no jokainen tekee itse valintansa..
[/quote]

Moni on myös valinnut se helpon vaihtoehdon ja antanut väärän numeron.

Vierailija
29/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käyttäytyy kuten heidän kotiseuduillaan "isketään huora", ts. kohtelevat kotinsa ulkopuolella vapaasti liikkuvia naisia kuin maksullisia naisia.

Näin mä sen olen ymmärtänyt, ne pitää meitä ilmaisina huorina jotka on kaikkien käytössä. Ovat kai kavereiltaan kuulleet että jotkut suomalaiset suostuu panopuuksi vähemmällä suostuttelulla ja toiset vaatii enemmän vakuuttelua/painostusta.

Vierailija
30/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yllättävän monet niitä numeroitansa antaa. Pahimmillaan lopputulos on luettavissa lööpeistä. Mutta varmasti jotku oikeasti saavat suhteen jopa toimimaan.

Vierailija
31/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa käytöstä myös Välimeren maista etenkin etelä-Italiassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi