Kondyloomasta!! :(
Mulla todettiin kesällä kondylooma, kaikki näpyt joita oli tosi vähän häipy kuitenki pian. Kävin siis lääkärissä ja se määräs mulle jotain ainetta niihin. Joululomalla kuitenkin huomasin että mun emättimen suu on ns rikki ja sinne sisällekkään ei näy kunnolla?! Voisko olla että tuo tauti on levinnyt niin pitkälle?! Hyi ku pelottaa! Oon niin nuorikin vielä. Oon edelleen saman kumppanin kanssa... Auttakaa :(
Kommentit (58)
Tietääkseni mun äijä ei ainakaan mamu oo, ellen nyt täysin oo sokee ollu tässä yli vuoden. Tuu avautuun sit ku omat asias on kunnossa. ^ :)
Ap
Pääasia että hoidat tai ainakin yrität hoitaa itseäsi. Kurja tauti mutta et ole ainoa jolla se on. :/
Nolottaako ketään muuta koskaa mennä gynelle? Btw..
Tulevaisuuden raskauksiin? Öö pienellä todennäköisyydellä
Tyhmiä kirjoittajia täällä :-D Tsempit!
Kannattaa nussia ympäriinsä niinku päättömät kanat niin tollasia saa.
mulle tuo tarttu kans 16v. osalla tutuista olo tuo virus mikä lääkäriin mukaan melkein joka kolmannella.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:39"]Kannattaa nussia ympäriinsä niinku päättömät kanat niin tollasia saa.
[/quote]
Ootko katkera kun et saa? ;)
Menet gynekologille ja pyrit saamaan parasta hoitoa itsellesi.
Täällä näyttää olevan vähä kaikennäköstä väkee..
Lääkäriin menenkin, aika varattu jo ens viikolle mut jännittää kuitenkin ihan älyttömästi :( Pelkään et se gyne haukkuu just nimenomaa ihan pystyy.. :/ Ap
Hei miten sille yhdelle muuten kävi ku pelkäsi et onko sillä kondylooma??
Hydrocortisonilla sain ne pois. Poltti aivan vitusti mutta kyllä ne lähti.
Mulla ei oo mitää näppyjä enää :) Ap
Nuo muutokset huolettaa
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:48"]
Hydrocortisonilla sain ne pois. Poltti aivan vitusti mutta kyllä ne lähti.
[/quote]
Mikäs ihme se on? Iho-ongelmiinhan se on tarkoitettukin
Semmosta en ainakaan uskalla loorani änkee :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:39"]Kannattaa nussia ympäriinsä niinku päättömät kanat niin tollasia saa. [/quote] Ootko katkera kun et saa? ;)
[/quote]
En? :D ja mä saan kyllä mutta en pane jokatoista.. Aika mielenkiintonen logiikka sulla..
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:39"]Kannattaa nussia ympäriinsä niinku päättömät kanat niin tollasia saa. [/quote] Ootko katkera kun et saa? ;)
[/quote]
En? :D ja mä saan kyllä mutta en pane jokatoista.. Aika mielenkiintonen logiikka sulla..
[/quote]
Mitä tuut avautumaan tänne? Sulla ei selkeästi ollut mitään asiaa niin mene vaikka nukkuun.
Miksi te hankitte Leena noita tauteja mamuilta? Vaikuttaa koko elämään. Tulevaisuuden raskauksiin jne. Käyttäkää kumia näiden tyyppien kanssa.