Kondyloomasta!! :(
Mulla todettiin kesällä kondylooma, kaikki näpyt joita oli tosi vähän häipy kuitenki pian. Kävin siis lääkärissä ja se määräs mulle jotain ainetta niihin. Joululomalla kuitenkin huomasin että mun emättimen suu on ns rikki ja sinne sisällekkään ei näy kunnolla?! Voisko olla että tuo tauti on levinnyt niin pitkälle?! Hyi ku pelottaa! Oon niin nuorikin vielä. Oon edelleen saman kumppanin kanssa... Auttakaa :(
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:44"]
Täällä näyttää olevan vähä kaikennäköstä väkee.. Lääkäriin menenkin, aika varattu jo ens viikolle mut jännittää kuitenkin ihan älyttömästi :( Pelkään et se gyne haukkuu just nimenomaa ihan pystyy.. :/ Ap
[/quote]
Avausviestissä kerrot huomanneesi muutoksen jo joululomalla ja nyt vasta olet menossa lääkäriin?!
Tollaisen takia en kehtais mennä lääkäriin
No kipuja kondylooma ei aiheuta, joten kyse on jostakin muusta. Ja varsinkin nuorella ihmisellä elimistö hoitaa melko tehokkaasti viruksen pois. Eli jos näppyjä ei enää ole, en panikoisi
Muutoksia voi tulla siis kohdunkaulalle, puhuu kenties niistä. Niitä olen urani aikana ehtinyt näkeen. Harmittaa kun niitä ei ajoissa hoideta.
Pääasia on se että menee lääkäriin, joskus se on vaa myöhästä. Tässä tapauksessa mitä nopeammin hoidat itsesi niin sen parempi!
Vitun idiootit, kondylooma tarttuu myös kortsun kanssa. Joten turha valittaa huolettomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:49"]Vitun idiootit, kondylooma tarttuu myös kortsun kanssa. Joten turha valittaa huolettomuudesta.
[/quote]
Jep. Mä sain sen todennäköisesti poikaystävältä, jolla oli syyliä käsissä. Lääkärin mukaan se on täysin mahdollista. Perseestä vaa et siitä joutuu tälläi kärsii :D Ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:24"]Virus on sussa aina, mut kuntoon saat kyllä itses. Jos ei mitään näkyvää ole.
[/quote
Menee sulla herpes ja hpv sekaisin. Hpv poistuu yleensä muutaman vuoden kuluessa. Herpes taas ei koskaan.
T.labbishoitsu
Kondylooma rakkuloiden "polttaminen" aiheuttaa arpikudosta, joka voi haitata raskauksia
Tällä alottajalla ei selkeesti niitä enää ole nii miks vatvotte sitä?
Tuo on kurja tauti... Itsellä oli se myös nuorempana. Se kannattaa hoitaa kuntoon kyllä! :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:14"]Tuo on kurja tauti... Itsellä oli se myös nuorempana. Se kannattaa hoitaa kuntoon kyllä! :)
[/quote]
Paitsi että sitä ei välttämättä saa ikinä hoidettua pois.
Varaa aika gynelle niin se tutkii. En usko että ihan vähällä selviät..
Virus on sussa aina, mut kuntoon saat kyllä itses. Jos ei mitään näkyvää ole.
Sulla voi olla joku gyne tauti, et varaa sinne aika ja ne tutkii?