Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teillä menee mustasukkaisuuden raja.

Vierailija
17.02.2015 |

?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kysymystä. En ole yhtään mustasukkainen, eikä ole mieskään. Ollaan toistemme kanssa täysin vapaaehtoisesti ja molemmat tietää että toinen haluaa olla siinä. Kumpikaan ei tee mitään sellaista mikä vaarantaisi hyvän parisuhteen. Ei ole mitään aihetta mustasukkaisuuteen.

Vierailija
2/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:06"]

En oikein ymmärrä kysymystä. En ole yhtään mustasukkainen, eikä ole mieskään. Ollaan toistemme kanssa täysin vapaaehtoisesti ja molemmat tietää että toinen haluaa olla siinä. Kumpikaan ei tee mitään sellaista mikä vaarantaisi hyvän parisuhteen. Ei ole mitään aihetta mustasukkaisuuteen.

[/quote]Ja tulit sitten vastaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Joopajoo... Aina tää "olemme tässä vapaaehtoisesti." So? Kukapa se nyt ase ohimolla parisuhteessa olisi? Silti ainakaan minä en kestä ajatusta, että mieheni tuntisi kiinnostusta jotain toista naista kohtaan ja miettisi, että ottaisi tämän mieluummin lastemme huoltajaksi rinnalleen. Voisi olla nimittäin ihan mahdollista, en oikein luota omaan viehätysvoimaani, olen naiseksi sellainen kusipää.

Mun miestä ei ainakaan kukaan pakota olemaan mun kanssa! Pitäisikö nyt sitten olla ihan luottavainen?

Vierailija
4/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ymmärrä kysymystä. Tarkoitatko, että millainen mustasukkaisuus on liikaa, vai mistä tulen mustasukkaiseksi?

Vierailija
5/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus kannattaa jos on aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi