Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitness24seven kiusaa minua

Vierailija
24.11.2021 |

Ostin jäsenyyden kuntosalilta tarjoushinnan aikoihin. Kuitenkin muutinkin tuolta paikkakunnalta pois väliaikaisesti ja halusin lopettaa aluksi jäädyttää jäsenyyteni. Tässä kohtaa olin mokannut, sillä minun olisi pitänyt luoda joku e-laskutus asetus ja näin ollen minun olisi pitänyt käydä paikan päällä maksamassa lasku. No, tämä ei ollut mahdollista enkä kuulemma voinut maksaa avointa laskua vain tilisiirrolla vaan minun piti odottaa, että lasku menee perintään ja soittaa sinne maksullinen puhelu ja ilmoittaa uudet osoitetietoni. Loin e-laskutusasetuksen, mutta se ei mennyt läpi ja tämä piti tehdä uudestaan kolmen arkipäivän päästä. No, oma moka. Maksoin nämä oppirahat. Sanoin kuitenkin, että haluan päättää jäsenyyteni jäädyttämisen sijasta, sillä en halua tukea tällaista toimintaa. Minulle sitten sanottiin, että jäsenyys on irtisanottu. Nyt he ovat kuitenkin lähettäneet minulle jälleen uuden laskun. Olen siis käynyt vain kerran tuolla salilla ja maksanut siitä jo 50 €. Olen myös ollut kuluttajaneuvontaan yhteydessä, mutta ei heitäkään asia kiinnosta. Käskevät vain odottamaan uusia laskuja ja vastauksia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain ostanut Erna Huskon Golden Booty -valmennuksen.

Tämän jälkeen panostan vain kotisaliin, jos tästä vielä selvitään. 

Ap

Vierailija
22/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli Mohikaanin firma, niin ei mikään ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tolla on standardi. . Siksi tulevatkin ns köyhien alueille jotka ovat hieman yksinkertaisempi ja suostuvat ihan kaikkeen koska eivät tutustu ehtoihin millään tavalla tai ymmärrä niitä.

... ?

En tiedä oletko tosissasi, mutta tämä oli joka tapauksessa ketjun paras kommentti 😂😂

Ap

Etkö ymmärrä että kommentissa sanottiin sinua köyhäksi ja yksinkertaiseksi joka ei ymmärrä sääntöjä?

Vierailija
24/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kannata liittyä noihin jäsenyyksiin. Pitää vain ostaa 10 kerran kortteja yms.

Jäsenyyksistä ei pääse eroon, mutta 10 kerran kortti on 10 kertaa ja sitten piste :)

Vierailija
25/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tolla on standardi. . Siksi tulevatkin ns köyhien alueille jotka ovat hieman yksinkertaisempi ja suostuvat ihan kaikkeen koska eivät tutustu ehtoihin millään tavalla tai ymmärrä niitä.

... ?

En tiedä oletko tosissasi, mutta tämä oli joka tapauksessa ketjun paras kommentti 😂😂

Ap

Etkö ymmärrä että kommentissa sanottiin sinua köyhäksi ja yksinkertaiseksi joka ei ymmärrä sääntöjä?

Ymmärsin, mutta ei osunut 😉

Ap

Vierailija
26/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä itse olet nyt töpeksinyt, joten kanna vastuu ja hoida homma kuntoon.

Olen sanonut, että haluan lopettaa jäsenyyteni ja minulle sanottiin, että se lopetetaan. Silti he lähettävät edelleen laskuja. Mitä voin tehdä? Vai pitääkö minun nyt lähteä tuomioistuimeen? 

Ap

Sinä otat kirjallisesti yhteyttä yritykseen ja pyydät selvityksen tilanteesta. Sitten toimit niin, että saat irtisanoutumisen todennetusti ja sopimusehtojen mukaisesti tehtyä. Samalla sovit, mikä on viimeinen lasku.

Kuinka vanha sinä olet?

Olen lähettänyt 10 viestejä, mutta he eivät enää vastaa. Minulla on sähköpostissani heidän viestinsä, missä näkyy keskustelumme ja se, että he ovat päättäneet jäsenyyteni - tai sanoneet päättäneensä.

Ap

No sitten sinä menet käymään siellä näiden tulostettujen sähköpostien kanssa ja sovit asiasta paikanpäällä kirjallisesti.

Ja jos tämä ei auta, ilmoita heille kirjallisesti, että otat yhteyttä esim oikeusaputoimistoon.

Mutta lue nyt ne sopimusehdot kunnolla ensin.

En pysty menemään sinne, kun olen muuttanut.

Ap

No nyt alkaa kuulostaa trollilta tai keksit tekosyitä. 

Vierailija
27/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet treenaa niitä lantiopohjanlihaksia kun olet maksanutkin. Se tulee nyt ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
28/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, minne pöpelikköön olet muuttanut, jos siellä ei ole kyseisen puljun kuntosalia? Toiseksi, heidän sivuillaan lukee, että irtisanomisaika on kaksi kuukautta, eli sinua laskutetaan kahden kuukauden ajan sen jälkeen, kun olet irtisanoutunut.

Vierailija
29/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli lähes sama ongelma yhden puhelinliittymän kanssa, eivät uskoneet että irtisanoudun vaikka olin ulkomaillakin ja vasta kun täytyi selittää että puhelin viety niin luulin että irtisanominen meni läpi ja niin luvattiin että liittymän lopetetaan. Silti yrittivät lähettää uuden kuukausimaksun vielä kuukauden jälkeen taas, vaikka olin siis muualla, irtisanonut liittymän ja en käyttänyt enää liittymää ollenkaan, olisivat halunneet kuukausimaksun tyhjästä. Tämän takia käytän enää vain pelkästään prepaideja.

Vierailija
30/30 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen menossa ekaa kertaa hankkimaan salikortin. Tämä ei kuulosta hyvältä firmalta.