Olen lihava ja söin tänään pitsan ruokiksella
Kommentit (11)
Ärsyttää, kun pizzat on niin suolaisia, että kun illalla vedät sellaisen naamariin, niin yön aikana pitää monta kertaa nousta juomaan, ja sitten on aamulla maha enemmän täysi siitä juomasta kuin itse pizzasta.
Kummalla mielestänne on enemmän paino-ongelmaa, pitsa ja kokis - vai pitsa ja kalja -tyypillä?
Hyvä hyvä :) miehet tykkää kun nainen syö ja herkuttelee eikä laihduta ja syö herneitä!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:42"]Mikä maku?
[/quote]
kinkku, aurajuusto ja herkkusieni. :)
Mä en ole syönyt pizzaa ikuisuuksiin:(. Olen silti lihava. Meidän lähellä ei ole kunnon pizzeriaa, ihan vain siksi. Olispa ihana saada hyvä pizza:).
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:00"]Mä en ole syönyt pizzaa ikuisuuksiin:(. Olen silti lihava. Meidän lähellä ei ole kunnon pizzeriaa, ihan vain siksi. Olispa ihana saada hyvä pizza:).
[/quote]
tee ite. ite ainakin tykkään eniten itsetehdystä. :)
Oi, älä puhu pizzasta. Sen jälkeen kun muutin pizzerian naapuriin on pizzaa tullu syötyä enemmän kuin ikinä ennen ja kiloja tullut sen seurauksena. Nyt oon tehny lupauksen etten syö tänä vuonna yhtäkään pizzaa, mutta hirvee hinku taas ollu tänään...Ei siinä muuten mitään mutta kun syön koko pizzan kerralla ja kokista päälle...:p Mutta joo, pizza on parasta.