Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kireä esinahka

Vierailija
17.02.2015 |

Hei Minulla on kireä esinahka. Esinahan päässä on kireä rengas joka ei mahdu menemään terskan yli ja esinahka on yhdestä kohtaa kiinni terskassa. Penikseni ei ole kipeä runkatessa tai virtsatessa. Onko siittä jotain haittaa jos on kireä esinahka jos se ei ole kipeä? Lääkärille en mielelään menisi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onko jotain venyttely konsteja jos se kannattaa?

Vierailija
2/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito on ympärileikkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka ole mitään kotikonsteja koska lääkäriin en mene

Vierailija
4/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikonsteihin kuuluu esinahan päivittäinen venyttäminen, tai voit jopa vetää esinahan taakse kokonaan ja elää nahka taakse vedettynä usean päivän ajan. Tämä tietenkin tuntuu epämukavalta koska terska on silloin paljaana ja kalsarit raapivat sen herkkää pintaa. Mutta kokemusta on, ja minulle toimi. Minulla todettiin pienenä kireä esinahka ja sen venyttäminen oli silloin lääkärin ohje.

Tietenkin jos nahka on erittäin tiukka, silloin ympärileikkaus on yksi hoitomuoto. Jos tilanne etenee siihen pisteeseen, niin silloin olen pahoillani siitä että joudut menettämään esinahkasi ja tottumaan siihen että terskasi herkkyys vähenee.

Vierailija
5/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tiukat alkkarit missä molo ei pääse valtoimenaan hölskymään, aika nopeasti liika herkkyys katoaa stringit on parhaat tuohon tarkotukseen.

Mulla ei ole esinahka ollu moneen vuoteen terskan päällä kun se on väljä eikä senvuoksi päällä pysy.

Vierailija
6/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomalla miehelläni oli sama "vaiva". Aktiivisen seksielämän aloitettuamme alkoi pikkuhiljaa liikkua enemmän ja enemmän. Nykyään menee jo kokonaan taakse. Eli varovasti venyttelemällä esim. jonkun öljyn kanssa saattaa auttaa.

Vierailija
7/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lääkäriin en mene" on idioottimainen asenne. ei mulla muuta. 

Vierailija
8/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä venyy. Joskus aikoinaan itselläni oli sama ongelma, runkatessa en vetänyt nahkaa koskaan kokonaan taakse eikä se siten venynyt tarpeeksi. Sittemmin aktiivisen seksielämän alettua nahka venyi nopeasti ja ei enää vaivaa. Kyllä se siitä. Tai jos ei niin sitten lääkäriin.

Vierailija
9/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis Kireästä esinahkasta mitään haittaa jos se ei ole kipeä eikä tule tulehduksia jatkuvasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä