Nyt meni Royal suklaa boikottiin
Muuttavat siitä kaiken! Ja parhaat maut valkosuklaacrispi ja rommirusina lopetetaan kokonaan ja tilalle tulee jotain karmeita yhdistelmämakuja. Miksi se muotokin pitää muuttaa samanlaiseksi palaksi kuin kaikissa muissakin patukoissa. Ollut yksi lempisuklaita joita ostanut pikkuiseen suklaanälkään mutta tähän loppui meidän Royal patukoiden osto.
Harmi.
Kommentit (77)
Sama juttu, ainoa syy miksi olen tykännyt siitä on se muoto.
Tavallisen muotoisia on kaupat pullollaan.
Tekee varmaan hyvää sinunkin naamalle ja vyötärönmitalle!
Vierailija kirjoitti:
Sanonko mikä sinulle tekis hyvää?
Cloettan sivuille voisi jättää palautetta, mutta vaativat henkilötiedot. En halua vastauksia, jos tarve vain palautteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama henkilö, mutta sano.
Voisivat muuttaa nainenkin Royalista Rahvaaksi, oli niin halpiksen näköinen uusi kääre.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat muuttaa nainenkin Royalista Rahvaaksi, oli niin halpiksen näköinen uusi kääre.
Siis ...nimenkin...
Tää mun laite kirjoittaa ihan mitä sitä huvittaa!!! :)))
Itse en tykännyt ainakaan punaisesta Royalista, joten mielenkiinnolla odotan uudistunutta makua.
Tuntuu kyllä vähän hassulta puhua Royalin "uudistuksesta", koska eikös se ole ihan eri tuote, kun pakkaus, maku ja muoto vaihdetaan - eli sama asia kuin Royal lopetettaisiin ja eri tuotteelle annettaisiin sen nimi?
Eikös se Royal ole tähänkin mennessä ollut se halvin patukka? Maku ei ainakaan ollut mikään kovin erikoinen.
Joo minunkin lempisuklaa. En tykkää muutoksesta yhtään.
Minusta vanhat pakkauksetkin oli kauniin erottuvat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Royal ole tähänkin mennessä ollut se halvin patukka? Maku ei ainakaan ollut mikään kovin erikoinen.
Minä nimenomaan tykkään siitä mausta.
En tykkää esim Fazerin suklaista.
Olen maistanut koko maailman suklaaita ja voin sanoa, että Fazer on parasta!
Olen tykännyt. Ja ostanut jatkuvasti niitä patukoita. Nyt siitä tulee samanlainen kuin kaikista muistakin.
Suolaisia kinuskeja ym. tunkee joka tuutista. En tykkää.
Sama. Olen ostanut Royalia pitkälti muodon takia ja koska se on hyvää suklaata. Aina vihreän tai punaisen pakkauksen ostin. Vanha pakkaus oli klassikko.
Onpa tympeä uudistus.
loppuu fatzerin suklaiden syönti sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan, siis nimenmuutosta. Royal viittaa pieneen, tosin etuoikeutettuun, vähemmistöön. Rahvas taas on enemmistöä joka paikassa.
Myös pettynyt uudistukseen. Mutta kai uudistukseen on markkinoinnilliset syyt, eli ei ole mennyt niin hyvin kaupaksi. On ollut Lempi suklaatani. Juuri se ohut pala sopii hyvin siihen makuun, joka Royalissa on. Klassikko. Toivottavasti siihen uuteen ei tungeta palmuöljyä tai-rasvaa. Vanhasta ei sitä ollut, jonka takia myös ostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama henkilö, mutta sano.
Minuakin kiinnostais, anna mennä!
-eri
Harmittaa. Olen ostanut punaista Royalia 70- luvulta saakka. Jossain vaiheessa sitä kyllä muutettiin vähän, mutta ei tuollaista täydellistä muutosta olisi pitänyt tehdä ollenkaan.