Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla pyytää naisia ulos

Vierailija
17.02.2015 |

Niin, ajattelin avautua yhdestä kiusallisesta(?) asiasta, joka vaivaa minua ja rajoittaa elämää jotenkin. Olen nuori mies, joka ei millään uskalla pyytää naisia ulos esimerkiksi treffeille vaikka me molemmat olisimme kiinnostuneita. Minulla on siis suuri pelko siitä, että nolaan itseäni kokonaan ja että minua alkaa jännittämään niin paljon, että se vaikuttaisi esim. puhumiseen. Lisäksi pakit pelottaa jostain syystä myös todella paljon.

Minulla ei ole mitään sos. tilanteiden pelkoa tai vastaavaa. Minulla on kavereita ja olen muutenkin hyvin ekstrovertti luonteeltani. Naisten kanssa pystyn hyvinkin olemaan kaveri- ja ystävämielessä mutta kun kiinnostun ja haluaisin pyytää ulos niin sitten jännitys tulee eteen kuin seinä. Tämä harmittaa heti todella paljon ja moni mahdollisuus on mennyt juuri tämän vaivan takia. Kyseessä on siis vakava ujous.

Miten saisin rohkeutta, jotta voisin voittaa pelkoni? Voiko tämä mahdollisesti olla joku psyykkinen ongelma?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin perseestä ja vielä, jos jämähtää kaveriksi niin siitä ei pääse ikinä sen edemmäs.

Jämähtää?

Itse rakastuin ystävääni, onneksi tunne oli molemminpuolinen. Nyt yhdessä jo 30 vuotta 🙄

Vierailija
22/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pyytää ulos. Naisista ole kuin saatana harmia. Vitun viiruperseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä sisälle.

Vierailija
24/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyydä sisälle.

No sisälle vielä vähemmän. Vielä lähempänä tuhoa siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä