En uskalla pyytää naisia ulos
Niin, ajattelin avautua yhdestä kiusallisesta(?) asiasta, joka vaivaa minua ja rajoittaa elämää jotenkin. Olen nuori mies, joka ei millään uskalla pyytää naisia ulos esimerkiksi treffeille vaikka me molemmat olisimme kiinnostuneita. Minulla on siis suuri pelko siitä, että nolaan itseäni kokonaan ja että minua alkaa jännittämään niin paljon, että se vaikuttaisi esim. puhumiseen. Lisäksi pakit pelottaa jostain syystä myös todella paljon.
Minulla ei ole mitään sos. tilanteiden pelkoa tai vastaavaa. Minulla on kavereita ja olen muutenkin hyvin ekstrovertti luonteeltani. Naisten kanssa pystyn hyvinkin olemaan kaveri- ja ystävämielessä mutta kun kiinnostun ja haluaisin pyytää ulos niin sitten jännitys tulee eteen kuin seinä. Tämä harmittaa heti todella paljon ja moni mahdollisuus on mennyt juuri tämän vaivan takia. Kyseessä on siis vakava ujous.
Miten saisin rohkeutta, jotta voisin voittaa pelkoni? Voiko tämä mahdollisesti olla joku psyykkinen ongelma?
Kommentit (24)
Ei kannata pyytää ulos. Naisista ole kuin saatana harmia. Vitun viiruperseet.
Vierailija kirjoitti:
No pyydä sisälle.
No sisälle vielä vähemmän. Vielä lähempänä tuhoa siinä vaiheessa.
Jämähtää?
Itse rakastuin ystävääni, onneksi tunne oli molemminpuolinen. Nyt yhdessä jo 30 vuotta 🙄