Vanha Juttadieetti/gofatgo-dieetti on ihan SIKAHYVÄ! :)
Olen tässä nyt 2 viikkoa ollut tällä dieetillä. Ja olen ihan supertyytyväinen. Siis tietenkin siihen, että kiloja on lähtenyt jo kolme (joo, ymmärrän että jatkuessa ei kilot lähde samaa vauhtia) mutta varsinkin siihen, että tää on sellainen dieetti, jota oikeastaan pienin variaatioin voin toteuttaa loppuelämäni. Esim. niin, että arkipäivisin syön kuten tämä dieetti sanelee, ja sitten viikonloput saisi syödä vapaammin. Tai sitten voisin syödä muuten kuten tällä dieetillä, mutta iltapalan ja välipalan vaihtaisin, ja vähentäisin proteiinia, sitä kun tässä dieetissä tulee tosi paljon... (eli esim. maitorahka välipalalta vaihdettaisiin leipäviipaleeseen ja teehen + hedelmään).
Tämä dieetti on todella hyvä, mulla on tosi hyvä olo ollut koko ajan, mieliteot ovat hävinneet jo nyt (!!) ja nälkä ei vaivaa, ei sitten yhtään. Vatsassa on koko ajan miellyttävä, täydehkö olotila. Ei siis mielitekoja naposteluun. Vatsa toimii kuten pitääkin ja olo on reipas.
Kiloja pitäisi saada vielä n. 10-15 alaspäin, ja sitten pitää siinä.
Suosittelen tätä ruokavaliota, on simppeli ja järkevä! (ruokavalio löytyy googlettamalla)
Kommentit (9)
Maanantaina aloitan Superdieetti Simplen. Muita?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:29"]Mitäs alapeukuttamista tässä oli...?
ap
[/quote]
Haters gonna hate ja niitä riittää täällä!
Ei täällä saa puhua Jutta-dieeteistä, koska ne on saatanasta ja Jutta on ruma, ja Bull näyttää testosteronisialta (tätä en kiellä), ja maitorahkaa syö vaan pellet.
Mutta totta puhuen, mulla lähti Superdieetillä 5kg viidessä viikossa. En liikkunut vaadittuja määriä ja olin normaalipainoinen aloittaessani. Mullakin siis toimi!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:33"]Ei täällä saa puhua Jutta-dieeteistä, koska ne on saatanasta ja Jutta on ruma, ja Bull näyttää testosteronisialta (tätä en kiellä), ja maitorahkaa syö vaan pellet.
Mutta totta puhuen, mulla lähti Superdieetillä 5kg viidessä viikossa. En liikkunut vaadittuja määriä ja olin normaalipainoinen aloittaessani. Mullakin siis toimi!
[/quote]
Hahhhah :D mistäpä täällä nykyään saa puhua paskomatta jonkun aamumuroihin ;)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:32"]Maanantaina aloitan Superdieetti Simplen. Muita?
[/quote]
Miten toi simple eroaa normaalista superdieetistä?
Minulla ei dieetti toiminut pitkällä tähtäimellä. Siinä mielessä tehokas dieetti että kilot lähtevät mutta se painossa pysyminen, huh, se vasta vaikeaa olikin. Se on erittäin kurinalainen se ruokavalio ja hyvin harva pystyy ylläpitämään saavuttamansa painon. Luin juuri jonkun hesarin artikkelinkin siitä kuinka ohjelmassa olleet (ja muutkin pikadieettejä harrastavat) lihovat kilot lähes poikkeuksetta takaisin. Mutta ap, toivotaan että sinä olet erilainen tapaus, niitäkin onneksi on!
Simplessä ei ole liikuntaa. Itse juuri lopetin super dieetin. 6vk ja -7kg. Vyötäröltä -12cm ja lantiolta -9cm. Jatkan vielä sd. Extraan jotta saisin viimeiset 5 ylimääräistä kiloa pois. Olen tykännyt siksi että saa syödä ihan oikeaa ruokaa. Treenien ansiosta kroppakin on alkanut saada vähän muotoa. Suosittelen.
Olen tiputtanut sd.llä painoa ja tuosta on aikaa n. 2v. Ei ole tullut kilot takaisin,päinvastoin tippui vielä tuon jälkeenkin. Liikunta ja järkevät ruokatoavat jäivät tavaksi. Tottakai paino nousee takaisin jos tuon jälkeen palaa entisiin ruokailu tapoihin. Eihän tuo nyt mitään taikaa ole!
Mitäs alapeukuttamista tässä oli...?
ap