Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ruokaan/ruokailuun liittyviä erikoisuuksia?

Vierailija
17.02.2015 |

En nyt hae tällä sitä että, En syö silliä, kun se on pahaa, vaan jotain että, en syö silliä kun se on niin ruma :D

Itse en voi syödä niitä lenkkimakkaran ryttyisiä päitä, koska näyttävät ihan kissan pyllyrei´iltä. Leikkaan ne ne aina pois jos teen makkarasta ruokaa.

Toinen on etten voi juod maitoa kun lasinvärisestä lasista. Kaikissa muissa se menee pilalle ja siihen tarttuu muut maut. Tämähän on siis joku "neuroosi"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun Muumi-limpparipulloissa oli eriväriset korkit ostin vain vaaleansinisellä korkilla. Jos oli vain yksi vaaleansininen korkki, ja se oli ihan takana, siirsin muut pois edestä ja laitoin takaisin kun olin omani ottanut.
Silleistä syön vain sinappisilliä, tykkäisin kyllä mutta en halua nähdä niitä kaloja. Sinappisillissä ovat kastikkeessa "piilossa".
Pieni ruutu-näkkileipää piti ensin katkoa riveiksi ja sit syödä ruutu kerrallaan, muuten ei ollut hyvää.

Vierailija
2/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun Muumi-limpparipulloissa oli eriväriset korkit ostin vain vaaleansinisellä korkilla. Jos oli vain yksi vaaleansininen korkki, ja se oli ihan takana, siirsin muut pois edestä ja laitoin takaisin kun olin omani ottanut.
Silleistä syön vain sinappisilliä, tykkäisin kyllä mutta en halua nähdä niitä kaloja. Sinappisillissä ovat kastikkeessa "piilossa".
Pieni ruutu-näkkileipää piti ensin katkoa riveiksi ja sit syödä ruutu kerrallaan, muuten ei ollut hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään broilerin koipireisiä, koska ne muistuttaa niin paljon pienen lemmikkikoirani takajalkoja muodoltaan. Tuntuu kuin söisi koiraa jos niitä syö. 

En myöskään halua juoda mitään sinisestä tai vihreästä lasista. Mikä tahansa juoma näyttää sairaalloisen ja pilaantuneen väriseltä sellaisissa, ja jotkut vaistot laittavat etomaan, vaikka järjellä tietääkin että ihan tuoretta juomaa siinä lasissa on.

Vierailija
4/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha ällöttää, myös kokonaiset kalat ja suomut. Katkaravun hännät ja aikoinaan kun kanaa söin niin ne luut ja nahat. Kokonaiset ravut ja simpukat. Nää syyt vaikuttaa siihen, että lihaa syön enää ehkä kerran kuussa, tuntuu hölmöltä vetää nugetteja vaikka se ei kanalta muistutakkaa. Mäti inhottaa myös.

Vierailija
5/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aivan pakko saada purukumi jokaisen ruoan jälkeen. Jos ei ole purkkaa, hieron vähän hammastahnaa purupinnoille. Ilmankos olen selvinnyt koko aikuisikäni ilman reikiä!

Vierailija
6/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että pystyn syömään mitä vaan. Vielä ei ole tullut vastaan ruokaa joka olisi ollut niin pahaa etten olisi voinut syödä.

Vierailija
7/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:29"]Varmaan se, että pystyn syömään mitä vaan. Vielä ei ole tullut vastaan ruokaa joka olisi ollut niin pahaa etten olisi voinut syödä.
[/quote]

Sama!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä