Saako wc:n vetää kun pesukone päällä?
Kommentit (31)
Voi koittaa, mutta vesimaksu on kolminkertainen ensi kuussa. Varsinkin lämpimän veden osalta.
Jos se pesukone on siinä pytyn päällä, niin en välttämättä suosittelisi vetämään vessaa.
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukone- kyllä saa
Pyykinpesukone- ei saa
Kuka kieltää?
Saako pesukoneen vetää, kun vessa on päällä?
Olen yleensä alla, mies päällä. Pesukone on vessanpöntön vieressä.
Ei missään tapauksessa! Syntyvä takaisku saattaa rikkoa pesukoneen imusarjan ja se on heti rumpumoottorin jälkeen kallein osa. Eikä korjaus mene takuuseen jos itse sen pöntöllä rikot.
Mistä näitä keksitään? Sillä nyt ei ole yhtään mitään väliä vaikka vedät sen vessan satakertaa kun pesukone on päällä tai naapurin pera suihkussa.
Voi luoja näitä kysymyksiä, suihkussa voi myös käydä jos vesi ei osu pesukoneeseen asti...
MENIN VETÄÄ SEN VESSANKUN PESUKONE OLI PÄÄLLÄ JA KAKKA LUMPSAHTI MUN PESUKONEEN SISÄLLE!! NYT MUN KAIKKI PYYKIT ON TÄYNNÄ P*SKAA!!! KIITTI VAAN NEUVOISTA!!
t. AP
Vierailija kirjoitti:
MENIN VETÄÄ SEN VESSANKUN PESUKONE OLI PÄÄLLÄ JA KAKKA LUMPSAHTI MUN PESUKONEEN SISÄLLE!! NYT MUN KAIKKI PYYKIT ON TÄYNNÄ P*SKAA!!! KIITTI VAAN NEUVOISTA!!
t. AP
Haista sinä paska. hyppää itsekin sinne koneeseen ja laita luukku kiinni. ääliö
Ei tietenkään saa. Niitä vesimolekyylejä alkaa tympimään ainainen arvuuttelu, että kumpaan suuntaan sitä pitäisi lähteä. Ja auta armias jos kehtaat mennä suikuun samaan aikaan, kun naapurin peralla on tiskikone päällä. Siitä vasta systeemit menevätkin pieleen.