Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvatupen tulehdus

Vierailija
17.02.2015 |

Niitä on kolmessa kohdassa alapäässä. Voiko niistä vuotaa koko ajan verta? Joka päivä pikkuhousunsuojaan tiputtelee verta. Yksi puhkesi toissapäivänä, mutta ei kai senkään enää pitäisi vuotaa. Kysyn koska olen raskaana ja mietin ettei se veri tule ihan muualta. Terveydenhoitaja sinne eilen katsoi ja antoi lääkärille ajan huomiselle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin parantui kaikki karvatupentulehdukset raskausaikana. Normaalisti saan niitä todella helposti mutta raskausaikana iho oli todella hyvässä kunnossa vaikka sheivasin samalla lailla kun ennenkin.

Vierailija
2/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi vuotaa ja menee rikki helposti. Karvatulehduksen patti voi kestää viikkoja. Sibicort apteekista (reseptivapaa mutta täytyy pyytää tiskiltä kun säilytetään jääkaapissa) on hyvä apu karvatupentulehdukseen. Ja sitten kannattaa nyppiä se karva pois sieltä patin keskeltä niin paranee nopeammin!

Ja jos ajelet karvojasi, niin käytä kuorintavoidetta sekä pistä ajon jälkeen intiimiajeluun tarkoitettuja kylmä/rauhoitusvoiteita, ja tietty puhtaat välineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes sheivannu juuresta asti, joten sekin vaikuttaa oudolta että miten ne on päässy tulehtumaan. Pikkuhousunsuojan käytön takia mahdollisesti?

Vierailija
4/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se karva jää vaan ihon alle eikä pääse kasvamaan ihon läpi ja siitähän se tulehtuminen alkaa. Itse kun sheivailen, niin käytän nykyään rfsu intim shaving geliä ja laitan sen jälkeen Nice n'Cool after shave geliä intimiialueelle. siihen loppui tulehdukset kuin seinään. Suosittelen. Löytyy ihan prismoista ja sokokselta eikä ole kalliita. 

Ja ennen noiden löytämistä mullakin tulehtui aikas usein, kai se vaan  kun siellä vaatteiden alla hautoo niin pöpöt tulee. Mutta tosiaan sibicort on tosi hyvää ja auttaa nopeasti, pääasia kaivaa se karva kuitenkin pois sieltä ihon alta, niin paranee nopeammin. Kerran levisi pahasti (kesällä) ja jouduin hakemaan ihan antibioottivoiteen lekurilta. mutta parani silläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi