Heinolassa kadonnut äiti
https://www.facebook.com/kalviainen/posts/910171369003366 myös iltalehdeltä löytyy.. Kamalaa, toivottavasti äiti löytyy ehjänä kotiin.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:56"]Nainen nähty, Seinäjoen Epstorilla!!
[/quote]
Öö mitä :D t: seinäjokinen
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:28"]
Jokin aika sitten oli juttua Ruotsista, jossa väkivaltainen mies oli etsinyt perhettään facebookissa ja saanut vinkkejä joiden avulla löysi vaimon ja lapset jotka olivat paenneet uuden henkilöllisyyden turvin.
[/quote]
Linkkiä? Joka tapauksessa ehkä kannattaa levittää katoamisilmoituksia vasta sitten kun poliisi on pyytänyt vihjeitä.
Eikä tulla väittämään että katoaminen olisi pilaa silloin kun poliisi on tapauksen vahvistanut...
[/quote]
Ihanko totta tämä on uutta näin monelle? Poliisi on näistä katoamisilmoitusten FB-jaoista varotellut myös, esim. tässä:
[/quote]
Tossa nyt oli kuitenkin eri asiasta kyse vaikka aihe sama. Lue itse se juttu :)
Miksei ihminen saa kadota ja jos on paha olla niin vaikka tappaa itseään?
Mulla on pahoina päivinä (joita on nykyään aika usein) just sellanen olo että haluan kuolla ja mun lapsillekin ois parempi ilman mua niin jumaliste suuttuisin jos mun kuvaa (ja kirjeitä) leviteltäis pisin somea ja länkytettäis av:lla.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:10"]
Miksei ihminen saa kadota ja jos on paha olla niin vaikka tappaa itseään? Mulla on pahoina päivinä (joita on nykyään aika usein) just sellanen olo että haluan kuolla ja mun lapsillekin ois parempi ilman mua niin jumaliste suuttuisin jos mun kuvaa (ja kirjeitä) leviteltäis pisin somea ja länkytettäis av:lla.
[/quote]
Ihmisellä on täysi oikeus kadota, mutta poliisiin on otettava kuitenkin yhteys. Jos tämäkin nainen soittaa poliisille ja ilmoittaa olevansa kadoksissa vapaasta tahdostaan (eikä hän ole vaaraksi muille tai itselleen), saa hän niin tehdä.
Suosittelen sua hakeutumaan ammattiavun piiriin, tuollaiset toistuvat ajatukset eivät ole normaaleja ja lasten ei sellaista tarvitse kestää.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:56"]
Nainen nähty, Seinäjoen Epstorilla!!
[/quote]
Olet sairas. :-(
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:10"]
Miksei ihminen saa kadota ja jos on paha olla niin vaikka tappaa itseään? Mulla on pahoina päivinä (joita on nykyään aika usein) just sellanen olo että haluan kuolla ja mun lapsillekin ois parempi ilman mua niin jumaliste suuttuisin jos mun kuvaa (ja kirjeitä) leviteltäis pisin somea ja länkytettäis av:lla.
[/quote]
Ihmisellä on täysi oikeus kadota, mutta poliisiin on otettava kuitenkin yhteys. Jos tämäkin nainen soittaa poliisille ja ilmoittaa olevansa kadoksissa vapaasta tahdostaan (eikä hän ole vaaraksi muille tai itselleen), saa hän niin tehdä.
Suosittelen sua hakeutumaan ammattiavun piiriin, tuollaiset toistuvat ajatukset eivät ole normaaleja ja lasten ei sellaista tarvitse kestää.
[/quote]
Nimenomaan, lapsen ei tarvitse tällaista kestää.
Aikuisella on aikuisten keinot hoitaa "paha olonsa".
Järkyttävää kaataa tällainen tilanne lapsen niskaan.
Paha tuollaisen kuvan perusteella tunnistaa, niin tavallisen näköinen ihminen ja yksi kuva vaan. En tuntisi vaikka kävelisi vastaan vaikka olen nähnyt kuvan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:10"]
[/quote]
Vaikka sinusta tuntuisi siltä, että lastesi olisi parempi ilman sinua, lapsesi ovat eri mieltä. Tietenkään lapsille ei sekään ole helppoa jos äiti on masentunut, mutta lastesi takia sinun pitäisi hakeutua hoitoon ja yrittää kaikin mahdollisin keinoin parantua, koska itsesi tappaminen on pahinta mitä voit lapsillesi tehdä. Parasta mitä voit tehdä, on yrittää parantua, koska lapsesi haluavat pitää äitinsä ja tahtovat sinun parantuvan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:37"]
Linkkiä kirjeeseen
[/quote]
Katso murha.infosta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:37"]
Linkkiä kirjeeseen
[/quote]
Katso murha.infosta.
[/quote]
"murhainfo heinola kirje" googleen ja eka linkki. Modet ei tykkää suorasta linkistä.
Itse kertoo siellä pään sekoittamisesta lääkkeillä. Surullinen olen molempien puolesta.