Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa: kummia nipistelyjä/pistelyjä iholla

Vierailija
17.02.2015 |

Olen jo kaksi kuukautta kärsinyt inhottavista nipistelyistä/pistelyistä iholla. Niitä tuntuu ympäri kehoa, tulevat ja menevät kestäen vain hetken yhdessä paikassa. Alussa tuntui ihan koko ajan, nyt ovat vähentyneet mutta edelleen tuntuu. Lääkärin mukaan ei ole ainakaan ms-tauti. Onko kenelläkään ollut samanlaista ja miten siitä pääsee eroon? Please auttakaa!!!

t. MT

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homealtistus voi aiheuttaa, myös lihasten nykimistä kontrolloimattomasti voi tulla. vaatteet ja petivaatteet kannattaa pestä mahdollisimman kuumassa, ei ollenkaan 30-40 asteen pesuja jotka vaan antavat voimaa mikrobeille. pesuaineeksi hajustamaton,ja kannattaa sappisaippuanestettä lisätä koneeseen se irroittaa toksiineja, ja huuhteluaineeksi puhdasta etikkaa. sitten kuivaa vaatteet nopeasti, hidas kuivuminen ei ole hyvästä. kuivausrumpua suosittelen, mallia jossa ei ole ilmalämpöpumppua, jotta sen puhdistus on mahdollista pesujen välissä. 

Vierailija
22/35 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on näissä aina infektioperäisestä ongelmasta - sivuvaikutukset ravintolisistä ja antibiooteista varmistavat infektion. Kenenkään ei yleensä pitäisi saada mitään sivuvaikutuksia vaikka annostelee ravintolisiä reilusti, poikkeuksena ehkä niasiini, mutta sekin voi kertoa ongelmista verisuonistossa. B6 voi myös aiheuttaa isoina annoksia sensorista polyneuropatiaa (esim. 50-100 mg päivässä pidemmän ajan), mutta sekin liittyy infektioon. Hoitamalla infektio pois, niin oireet B6:sta myös häviävät ennenpitkää. EU on laittanut B6-annoksen katoksi 20-25 mg päivässä, mutta eivät tiedä mitä tekevät. Pätee ehkä osaan ihmisiä, mutta toiset voivat syödä vaikka gramman päivässä B6:ta ilman oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kesällä tällaista, heti kun aurinko alko polttamaan enemmän, niin ihoa pisteli iltasella jostain yksittäisestä kohdasta niinkun olis joku elukka purassu. Myös muutama luomi oli kasvanu kesän aikana. Mietin ensi että vaikuttaako imetys tai veden kalkkipitoisuus tähän(oltiin kesä eri paikkakunnalla lomalla). Imetys jatkuu edelleen ja nipistelyt harveni kun sää viileni ja olen käyttäny välillä aurinkorasvaa iholle suihkun jälkeen. Myös tuon stressin allekirjoitan, kesällä oli nimittäin univelka pahimmillaan😬 Sekin nyt hellittäny.

Vierailija
24/35 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Trumpin Donald. 

Vierailija
25/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sisäilmassa. Sen voit todeta kun olet muualla yön tai pari. En tiedä mikä tarkkaan ottaen mikä on ilmassa vika. Joku firma joka mäitä tutkii voi auttaa. Se voi olla joku rakennuskemikaali kuten styreeni jota on mm. Styroksissa.

Vierailija
26/35 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon myös oman kokemukseni, itselle tulee noita kihelmöiviä väreitä myös ympäri kroppaa joka johtuu omalla kohdalla todennäköisesti herpeksestä. Juuri kuukautisten ja auringon ja myös stressin vaikutuksesta.

herpes minulla on ollut vuoden joka omallakin kohdalla on täysin oireeton mutta noi väreet todennäköisesti johtuu siitä koska ennen tartuntaa minulla ei näitä ollut.

Vierailija
27/35 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kihelmöi posket ja otsa esimerkiksi nyt, kun olen koneella. Stressiä on, homealtistusta on taustalla, samoin astmalääkettä... Auttakaa!

Vierailija
28/35 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee näitä vain kesällä

Vierailija
29/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi alkukesästä 2017 pistellä ympäri kehoa, enimmäkseen kuitenkin käsiä ja jalkoja, lopuksi alkoi vielä puhuminen vaikeutumaan.

Lääkärillä kävin koska epäilin itse tietenkin MS tautia, kaikki oli lääkärin mukaan ok. 

Lopuksi menin osaavan huippuammattilaisen urheiluhierojan juttusille. Pari ekaa kertaa ei oikein tuottanut tulosta mutta kolmannella kerralla laitettiin akupunktioneuloja selkään. Alaselästä löytyi 1 kohta kun siihen neula laitettiin veti se heti selän aivan kaarelle ja kyllä tuntui, luulin että henki lähtee. Siihen loppuivat pistely jaloista välittömästi, käsistä ja muusta kehosta alkoi pistely kadota hiljalleen. 2-3 kertaa vielä neuloja laitettiin ja nyt keväällä ei pistelyä ole enää ollut.  Hierojalla olen nyt yrittänyt muistaa käydä vähän useammin.

Vierailija
30/35 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiakausi ohi just nyt ja olen huomannut, että tän kauden aikana itsellä myös siellä täällä sellanen fiilis, että joku ötökkä menis iholla. Huom! Mm. Zyrtecissä (setiritsiini) melko harvinaisena haittavaikutuksena "ihon poikkeavat tuntoaistimukset (parestesiat)".  

Vierailija
31/35 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Sinulla saattaa olla 2-tyypin diabetes

Vierailija
32/35 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinulla voi olla 2-tyypin  diabetes

Vierailija
33/35 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy aiheuttaa tätä alkuvaiheessa!

Vierailija
34/35 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kutinaksi mutta paikallisiksi pistelyksikin voisi mainita, iholleni jos syön sokeria sisältävää, esim:-kahvipullaa tai muuta valkoista sokeria sisältävää jotain.

Vierailija
35/35 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 4 vkoa todella ikävää pistelyä iholla joka puolella .Tällaista ei ole ollut koskaan aiemmin . Ihoni ei ole kuiva. Tämä on uuvuttavaa, koska pistely vaikeuttaa nukahtamista. Minkäänlaista ihottumaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme