Seksi lihavan miehen kanssa
Minkälaista on harrastaa seksiä oikein lihavan miehen kanssa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä omat kumppanini ovat kaikki olleet aina normaalipainoisia. Jostain syystä on kuitenkin alkanut kiinnostaa kokeilla tosi lihavaa miestä, eli haluatko jakaa kokemuksesi?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:58"]
Ookko sie kokkeillu???
[/quote]
Olen
Hikistä, osa peniksen pituudesta on ihran sisällä. Ei välttämättä seiso kunnolla. Odottaa että nainen tekee kaikki työt.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:56"]Eläimmellistä, kuin karhun kanssa panis, kun iso köriläs pistää menemään.
[/quote][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:58"]Ookko sie kokkeillu???
[/quote]Enpä ole, mutta osaan fantasioida, jotakuinkin tuolta se varmaan tuntuis olla ison miehen rajussa otteessa, ainekin sais kunnolla painetta sinne.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:05"]
Hikistä, osa peniksen pituudesta on ihran sisällä. Ei välttämättä seiso kunnolla. Odottaa että nainen tekee kaikki työt.
[/quote]
No yleensä mies tekee kaikki työt. Joten eikö ole ihan oikein että nainenkin tekee työt joskus
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:56"]Eläimmellistä, kuin karhun kanssa panis, kun iso köriläs pistää menemään. [/quote][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:58"]Ookko sie kokkeillu??? [/quote]Enpä ole, mutta osaan fantasioida, jotakuinkin tuolta se varmaan tuntuis olla ison miehen rajussa otteessa, ainekin sais kunnolla painetta sinne.
[/quote]
Mene kokeilemaan
[/quote]
Hah, olen itse lihava mies, tuo peniksen pituuskin on potaskaa, muista puhumattakaan. Seisokissa ei koskaan vikaa ole ollut, enkä todellakaan odota naisen "töitä" tekevän pelkästään, vaikka sellainenkin toki seksiin välillä kuuluu, onhan se kiva vaihdella sitä mitä touhuaa, ettei aina mies vain paina päällä vai? Aika moni nainen kun tykkää ratsastaa esimerkiksi... Ainakin itse lihavana panostan naisen nautintoon aina ensimmäisenä. Nainen saa kanssani aina ensin (ellei tilanne nyt ole ihan tarkoituksella toisenlainen). Voin rehellisesti sanoa, että olen jokaisen naisen, jonka kanssa seksiä olen harrastanut, nuollut tyydydykseen. Ja sen jälkeen sitten vasta panohommat aloitellaan :)
Pointtini kai se, että loppupeleissä aika vähän se miehen (tai naisen) ulkomuoto seksiin edes vaikuttaa, kun nyt kaikki osat ovat suunnilleen paikoillaan niin kivaa se aina on ollut! Lihavuus nyt ainakaan ei haittaa. Joku terveysnatsi varmaan alkaa nillittämään, että kun olet 60-vuotias niin ei enää seiso, mutta jos nyt laihdut 40kg ja syöt porkkanaa niin ehkä seisoo... imeköön parsaa, minä elän, syön, juon, nain ja nautin nyt, kuka tietää kuinka kauan tätä palloa tallaan, 45 onnellista vuotta takana ja mitä lie edessä. Näitä menneitä en kadu, vaikka vatsakumpu suuri onkin.
Seksi on aina parempaa jos on hoikka, sukupuolesta riippumatta. Lihavalta ei vaan kaikki asennot onnistu ja kunto loppuu kesken, ja kyllä osa siitä kullista jää läskin sisälle. Turha väittää vastaan, olen entinen läski ja olen nainut sekä hoikkia että lihavia naisia joten tiedän mistä puhun. Seksi lihavana/lihavan kanssa voi silti olla taivaallista, mutta aina parempaa hoikkana..
Kyllä se kulli uppoaa lihavaankin mieheen...varsinkin kun käyttää liukkaria. Takaapäin on nami nussia, kun perse hyllyy kiihottavasti.
Tuomo
Eläimmellistä, kuin karhun kanssa panis, kun iso köriläs pistää menemään.