Miksi miehenä on niin vaikea saada pelkkää seksiä
Haluisin seksisuhteen. Naiset haluavat aina sitoutua
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi yhtään syytä miksi miehen pitäisi saada pelkkää seksiä. Jos seksiä haluaa, vetää käteen. Jos seksiä naisen kanssa haluaa, menee parisuhteeseen. Jos seksiä miehen kanssa haluaa, menee parisuhteeseen. Ainoa syy saada pelkkää seksiä naiselta on käsittääkseni valta. Toisin sanoen on niin laiska ettei viitsi edes runkata vaan naisen pitäis sekin homma hoitaa.
Oletko kuullut sanasta fyysinen kontakti. Toisen ihmisen keho vasten omaa on ihan eri kuin oma käsi...
Fyysinen kontakti? Aika outo termi, mutta eikö silloin riittäisi vaikkapa toisen kädestä pitäminen siihen. Miksi pitää yrittää tunkea jotain itsestään oudon ihmisen sisään.
Sitä fyysistä kontaktia saa parisuhteessa
Ja että miehen vaikea saada irtoseksiä. No vaikka heti saat jos haluat, mutta, kun pitäisi saada ilmaiseksi.
Seksi kaupoista saa niitä muovisia nukkeja joita voi käyttää ja heittää nurkkaan .
Jos haluaa seksiä ja fyysistä kontaktia, miksi silloin ei voisi sitoutua parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi yhtään syytä miksi miehen pitäisi saada pelkkää seksiä. Jos seksiä haluaa, vetää käteen. Jos seksiä naisen kanssa haluaa, menee parisuhteeseen. Jos seksiä miehen kanssa haluaa, menee parisuhteeseen. Ainoa syy saada pelkkää seksiä naiselta on käsittääkseni valta. Toisin sanoen on niin laiska ettei viitsi edes runkata vaan naisen pitäis sekin homma hoitaa.
Oletko kuullut sanasta fyysinen kontakti. Toisen ihmisen keho vasten omaa on ihan eri kuin oma käsi...
Fyysinen kontakti? Aika outo termi, mutta eikö silloin riittäisi vaikkapa toisen kädestä pitäminen siihen. Miksi pitää yrittää tunkea jotain itsestään oudon ihmisen sisään.
Ei, nimenomaan kädestä kiinni pitäminen ei ole fyysistä vaan toisen keho vasten omaa, sehän se seksissä on just se paras osa. Toisen vartalo on aina se mitä haluaa...
Luulen että toiset miehet kamppailevat saman asian kanssa. Yhdistäkääs viisaat päänne yhteen ja ryhdytty toinen toisillenne selänpesijöiksi. Win-win
Seksin harjoittamisessa tulee huomioida myös kaikki vastuut, mitä siitä saattaa seurata. Parisuhteessa nämä on yleensä yhteisiä asioita ja koskee molempia.
Ootko ap valmis kantamaan kaikki mahdolliset seuraamukset mitä satunnaisesta seksistä saattaa seurata, vai meinaisitko poistua panon jälkeen vain ihan randomina paikalta ja jättää toisen osapuolen oman onnensa nojaan aiheuttamiesi ongelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa seksiä ja fyysistä kontaktia, miksi silloin ei voisi sitoutua parisuhteeseen?
Parisuhteessa joutuu hyväksymään muutakin...
Ei oo, jos kysyt sitä toiselta mieheltä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, nimenomaan kädestä kiinni pitäminen ei ole fyysistä vaan toisen keho vasten omaa, sehän se seksissä on just se paras osa. Toisen vartalo on aina se mitä haluaa...
Siihen tuntemukseen käy sitten toinen ihminen sukupuolesta riippumatta mikäli noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa joutuu hyväksymään muutakin...
No se nyt vaan on niin tässä maailmassa, että ilmaisia lounaita ei ole. Minäkin haluaisin rahaa käymättä töissä. Miksi se on niin vaikeaa???
Vierailija kirjoitti:
Et osaa vietellä.
Sun pitäis saada nainen tuntemaan, että seksi on jotain mitä sinä tarjoat, hän saa. Jos on toisinpäin, naista ei kiinnosta.
Nimenomaan. Opettele viettelemään. Seksin eteen joutuu tekemään töitä jos ei tyydy maksullisiin.
No eihän ole. Olen kateellinen miehille, joilla on 24/7 mahdollisuus toteuttaa kaikki seksifantasiansa! Sen kun tilaa netistä haluamansa palvelun ja vääntäytyy paikan päälle, tai tilaa kotiin jos ei jaksa mennä mihinkään, ja saa aina niin paljon juuri sellaista seksiä kuin haluaa koska vaan.
Miljardien arvoiset teollisuudenalat tahkoavat vuorokauden ympäri ainoana tavoitteena pitää miesten penikset joka hetki 100 % tyydytettyinä, ja miehet kehtaavat vielä valittaa ettei mikään riitä!
Olen ohuesti katkera miehille siitä, millaisessa seksuaalisessa yltäkylläisyydessä he elävät. Mutta vain ohuesti, koska elämässä on niin paljon muutakin. Ja joo, saan kyllä kotona ja mieheni himoitsee minua, mutta vähän enemmänkin menis. Ja joskus tekis mieli vaan ostaa mies tekemään kaikki mitä MINÄ haluan, niin kuin miehet voivat aina tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tuntemukseen käy sitten toinen ihminen sukupuolesta riippumatta mikäli noin.
Ei... Ei todellakaan miehen keho tunnu ja näytä yhtä hyvältä kuin naisen... Missä maailmassa elät...
Pelkkä seksin saaminen on helppoa, muttei ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei... Ei todellakaan miehen keho tunnu ja näytä yhtä hyvältä kuin naisen... Missä maailmassa elät...
Olkoon sitten niin, mutta mitä meinaisit antaa naiselle vastineeksi että antaa sulle irtoseksiä. Ilmaispalveluita ei ole. Parisuhteessa tasaus tapahtuu monin eri tavoin ja molemmat on tyytyväisiä.
Jos mies haluaa seksisuhteen, hänen tarvitsee tarjota erityisen hyvää seksiä, jotta sitä haluaa lisää.
Seksisuhde on ihan mahdollinen, mutta pelkästään seksisuhdetta haluavia naisia on vähän.
Mulla on seksisuhde ja seksi siinä aivan älyttömän hyvää. Mies on siis todella hyvä ja huomioiva rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suomi24. Sieltä saa naisen vaikka ruokatunniksi.
Miltä osiolta? Joskus kokeillut niin seteleitä pyytävät.