Työllistyminen työkkäristä
Oon jo pian vuoden päivät ollut työkkärin asiakkaana ja lukuisista hakemuksista ja haastatteluista huolimatta en ole töihin päässyt. Oon tässä miettinyt että eikös ne lupaa nuorille et työllistetään 3 kuukaudessa tai jotain sinne päin?? Vai oonko luullut vaan väärin..
Kommentit (7)
Paha työllistää jos töitä ei ole tarjolla. Nimim. Työtön itsekin
Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:31"]Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.
[/quote] Kauanko olet ollut työttömänä?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:31"]Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.
[/quote] Kauanko olet ollut työttömänä?
[/quote]
Yli puoli vuotta, alle vuoden.
Osaako kukaan sanoa..?