Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työllistyminen työkkäristä

Vierailija
17.02.2015 |

Oon jo pian vuoden päivät ollut työkkärin asiakkaana ja lukuisista hakemuksista ja haastatteluista huolimatta en ole töihin päässyt. Oon tässä miettinyt että eikös ne lupaa nuorille et työllistetään 3 kuukaudessa tai jotain sinne päin?? Vai oonko luullut vaan väärin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa..?

Vierailija
2/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha työllistää jos töitä ei ole tarjolla. Nimim. Työtön itsekin

Vierailija
4/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.

Vierailija
5/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:31"]Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.
[/quote] Kauanko olet ollut työttömänä?

Vierailija
6/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:31"]Mä en ole ainakaan saanut mitään apua sieltä :/ nyt tuli taas lausunto ja pitää selittää miten olen toteuttanut sovittuja asioita... Ehkä se karenssi nyt napsahtaa tällä kertaa, kun en ole onnistunut itseäni työllistämään edes työkokeiluun.
[/quote] Kauanko olet ollut työttömänä?
[/quote]

Yli puoli vuotta, alle vuoden.

Vierailija
7/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä