Oudossa maassa yksin
Tai no oikeasti kaksin. Tai käytännössä kolmin. Mutta yksinäiseltä tuntuu. Mies töissä ja vauvasta ei tuolla mahassa kovin paljoa seuraa ole.
Muutettiin tän vuoden alussa tänne ja mies on joutunu tekemään hurjasti töitä. Nytkin oon pötköttäny tässä sängyllä jo tuntikausia kuuntelemassa liikenteen melua.
Just nyt on semmonen fiilis että en ikinä tuu löytämään täältä ystäviä. Puran teille ku kaikki Suomi-läheiset nukkuu!
Kommentit (47)
Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:37"]Kyllä se siitä! Huomenna lähdet tutkimaan uusia paikkoja!
[/quote]
Ne uudet paikatkin alkaa aika nopeasti tuntumaan vanhoilta :D Kovin kauas kotoa en ole vielä päässyt kun meinaa olla liitoskipuja. Vauvan kanssa sitten vähän kauemmaksikin vaunulenkeille...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
Miehen töistä kävi joku naisten vastaanottokomitea täällä :D Kyllähän niitä kavereita helposti löytyy, mutta ystävien hankinta tulee olemaan vaikeaa - ollaan hieman erillä aaltopituudella näiden paikallisten kotimammojen kans.
Koti-ikävä tulee kaikille n. Kolmen viikon kuluttua. Sitten voi tulla vielä toinen ikävänpuuska, se on ihan normaalia ja selviät siitä kyllä!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
kuka haluaa kaveerata avmamman kans? :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:41"]Hei mistä maasta kyse?
[/quote]
En viitsi kovin tarkasti sanoa, Pohjois-Amerikassa ollaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"]Koti-ikävä tulee kaikille n. Kolmen viikon kuluttua. Sitten voi tulla vielä toinen ikävänpuuska, se on ihan normaalia ja selviät siitä kyllä!
[/quote]
Toivon todellaki että selviän! Kiitti :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
[/quote]kaikki!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
[/quote]kaikki!!!!!!
[/quote]
kaikki muut avmammat!!!
facebuukissacon ryhmä "suomalaiset xxx:ssa". mene sinne!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
[/quote]kaikki!!!!!!
[/quote]
kaikki muut avmammat!!!
[/quote]
mä ottaisin heti avmamman kaveriksi. olisi heti yksi sama kiinnostuksen kohde.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:45"]facebuukissacon ryhmä "suomalaiset xxx:ssa". mene sinne!
[/quote]
Tyhmä olo mennä sinne ruinaamaan seuraa... Tai toisaalta sitä vartenhan nuo on perustettu! Kirjotetaankohan noihin joku esittely itsestään vai mitähähtäh?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:39"]Av-mammoja on ympäri maailman. Kenties lähelläsi asuu joku.
[/quote]
[/quote]kaikki!!!!!!
[/quote]
kaikki muut avmammat!!!
[/quote]
mä ottaisin heti avmamman kaveriksi. olisi heti yksi sama kiinnostuksen kohde.
[/quote]
Sitten se oiski vahingossa M29.
Pohjois-Amerikassa ihmiset on paljon sosiaalisempia. Olen asunut siellä ja varmasti minulla on lukumääräisesti enemmän läheisiä jenkkikavereita kuin suomalaisia!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:41"]Hei mistä maasta kyse?
[/quote]
[/quote]
Pohjois-Amerikassa kun niitä maita on niin monia...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:49"]Pohjois-Amerikassa ihmiset on paljon sosiaalisempia. Olen asunut siellä ja varmasti minulla on lukumääräisesti enemmän läheisiä jenkkikavereita kuin suomalaisia!
[/quote]
Siinäpä se ongelma onki! Kaikki on hurjan sosiaalisia - mutta vaan pintapuolisesti. Heti ollaan kyllä kuulumisia kysymässä ja mahaa silittelemässä ja kutsumassa lempinimillä... Minä juro suomalainen vaan hämmennyn tuommosesta. Pitää alkaa muuttamaan ajattelutapaa kokonaan ja alkaa ylisosiaaliseksi ihmiseksi :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:41"]Hei mistä maasta kyse?
[/quote]
[/quote]
Pohjois-Amerikassa kun niitä maita on niin monia...
[/quote]
Tarkotin että en sen kummemmin kaupunkia ala kertomaan.
meet vaan sinne facebuukkiin ja lueskelet muiden juttuja.yleensä on kiinnitetty yläreunaan esittelyketju missä voi kertoa itsestään. ei pakko.
aloita joku juttu siellä, vaikka "ootteko löytänyt mannapuurolle korviketta/mikä on paras suomalaistyyppinen kahvi, ootteko nähnyt salmiakkia tai Fazerin suklaata jossain..."
Kyllä se siitä! Huomenna lähdet tutkimaan uusia paikkoja!