Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vähän alle 50v nainen

Vierailija
24.11.2021 |

Mitä miettisit jos miehellesi tulisi vauvakuume?

Kommentit (13)

1/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaisin häntä hankkimaan lapsen nuoremman naisen kanssa. Mulle tilanne olisi ok, miehellä on jo aikuiset lapset ja mulla ei ole lapsia. En haluaisi jäädä suhteeseen, jos toinen osapuoli haluaisi elämältä sellaista mitä en voi antaa hänelle.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen pitää vaihtaa sitten nuorempaan, koska en ala lapsia enää tekemään. Varsinkaan toisen toiveesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä. Mutta jos olisi niin sitten varmaan etsisi jostain jonkun muun naisen. Minulla kun ei ole mielenkiintoa. Omat lapset on jo aikuisia. 

Vierailija
4/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se olisi eron paikka, jos hän ajattelisi että kuume ei mene ohi ja haluaa lähteä oikeasti haluaan toteuttamaan. 

Vierailija
5/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kuultuani nauraisin ensin huutonaurua kymmenen minuuttia ja sitten kysyisin mieheltä onko hän tullut hulluksi. Sitten nauraisin lisää.

Vierailija
6/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin hyvää metsästysonnea 😁. Saattaisi kyllä käydä niin kuin maajussi Matille.

Vierailija
7/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äärimmäisen hämmästynyt, mutta eipä tuolle kai mitään voisi. Sen nyt vielä varmaan varmistaisin, että kai mies tajuaa, että minun kanssani lapsia ei missään nimessä ole luvassa, joten tehköön itse omat ratkaisunsa. En kyllä alkaisi mitään "voi kun olisi kiva saada vauva" -huokailuja kuuntelemaan, eli jos mies ei itse muuta ratkaisua osaisi tehdä kuin minulle haaveilla jostain, mitä minä en hänelle sen enempää voi kuin edes halua antaa, niin tekisin ratkaisun hänen puolestaan.

Vierailija
8/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mies on käynyt steriloitavana.

Vierailija
9/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin hänen kanssaan asiasta. Tietenkään en enää mitään vauvoja rupeaisi tekemään tässä iässä. Ehkä voisimme ottaa koiranpennun, jos kuume ei muutoin helpottaisi.

Vierailija
10/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyl tekis ratkaisua miehen puolesta. Jos ukko haluaa lapsen eikä ole edes munaa erota, niin parempi sit vaan pysyä mun kanssa.

Vierailija
11/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä kohtaa pitäisi erota sitten jotta mies voi iltatähden tehdä jonkun sellaista haluavan kanssa.

Vierailija
12/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes kolmekymppisenä en korviani lotkauttanut vauvakuumeisille miehille. Olivat muuten tahoillaan jo naimisissa, naurettavat ukot.

13/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes kolmekymppisenä en korviani lotkauttanut vauvakuumeisille miehille. Olivat muuten tahoillaan jo naimisissa, naurettavat ukot.

No sama kokemus ollut mulla. Se on yleensä vain jotain fantasiointia. Ei nämä miehet oikeasti mitään lapsiperhearkea halua, eivätkä kestäisi edes sitä.

Itse olen aina ollut vela, ja lapsia haluaville miehille olen aina vaan silmät tuikkien vastaillut ”joo se olisi ihanaa” ja sitten ollaan pantu ja panon jälkeen nuo jutut on unohdettu.

Se on vain läppää, ei ne miehet ole oikeasti halunneet edistää asiaa. Ihmettelen, ottaako joku nainen tällaiset puheet tosissaan ja jättää ehkäisyn pois! Huh huh.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi