Miten pesen hiukseni, kun en saa mennä suihkuun ennen huomista?
Kommentit (22)
Olisko vaikka pää alaspäin. Lavuaarissa. Haloo
Lavuaarissa? Pää alaspäin ja kyykyssä suihkussa? Et taida olla ruudinkeksijä?
Pesuvatiin vettä, kastelet hiukset ja hierot niihin shampaaota, sitten huuhtelet lavuaarissa juoksevan veden alla.
Problem solved. Next.
Bidee suihkulla lavuaarin päällä. Useimmissa kodeissa pitäs ainaki onnistua. Monesti ite tehny niin.
Pipo päähän vaan. Mutta miksi et saa mennä suihkuun?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:25"]Lavuaarissa? Pää alaspäin ja kyykyssä suihkussa? Et taida olla ruudinkeksijä?
[/quote]
no ongelma on lähinnä se kun kastelen joka paikan vaikka pesisin pää alaspäin lavuaarissa. Ja kun kahdessa kohtaa leikkaushaava ja niitä ei saisi kastella.
Saat varmaan kuitenkin kastella kätesi? Voit pestä silloin hiuksesi niin kuin minä pesen usein omani, ja se hoituu vaatteet päällä.
Otat sen suihkun pääosan pidikkeestään eli seinältä alas, käteesi. Kumarrut vyötäröltä eteenpäin, jolloin hiukset roikkuvat edessäsi kohti lattiaa. Kas näin, pää alaspäin, pesee hiukset näppärästi sillä "käsisuihkulla". Mikään muu ei kastu kuin pää ja hiukset sekä kädet ja jalat, ja jos jalkojen kastuminenkin haittaa, niin kumisaappaat jalkaan.
Mites jos pesisit ne hiukset vasta huomenna?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:27"]Pipo päähän vaan. Mutta miksi et saa mennä suihkuun?
[/quote]
Tuoreet, tikatut haavat kieltää suihkuun menon ensimmäiseen 24 tuntiin operaatiosta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:29"]Mites jos pesisit ne hiukset vasta huomenna?
[/quote]
Varsinkin kun näin vaikeaksi näyttää menevän.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:30"]Miksi et saa?
[/quote]
kaksi päivällä tikattua leikkaushaavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:33"]
Missä ne leikkaushaavat on?
[/quote]
Tisseissä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:33"]Missä ne leikkaushaavat on?
[/quote]
rinnassa ja toinen nivusissa. Olen joskus pessyt lavuaarissa hiukseni, mutta onnistuin kastelemaan koko yläkropan. :D mä en vaa osaa. :D
Mulla oli aikoinaan koko koipi kipsissä 6 viikkoa, siltikin onnistuin peseytymään:)
Muista myös paskoa sinne lavuaariin ja kyykkyvatkata!
Lavuaarissa?