Saisitteko 300 säästöön
jos normaalien laskujen päälle tulisi auton pakoputken korjaus ja vakuutuslaskuja 400?
Kommentit (14)
Siis pakoputken korjaus ja vakuutuslaskut yhteensä tuon 400e? Saisin säästöön, vähän ehkä joutuisin tarkemmin katsomaan mihin rahojani pistän., mutta kovin tiukkaa ei tekisi.
No ei todellakaan jää säästöön noin paljon kuukaudessa
No ei. Säästötilille menee 30€/kk, mutta parin kuukauden välein pitää nekin hilut nostaa että saa ruokaa.
Mulla menee palkasta säästöön n. 500 euroa kuussa. Nettopalkka 2500.
Jättäisin viinit juomatta ja ja joka toisen tupakan polttamatta.
Vain jos otan säästöstä 400 ja laitan tilalle 300, haha.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:23"]Mulla menee palkasta säästöön n. 500 euroa kuussa. Nettopalkka 2500.
[/quote]
Mulla netto 1800, säästöön 800-1000.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:17"]Siis pakoputken korjaus ja vakuutuslaskut yhteensä tuon 400e? Saisin säästöön, vähän ehkä joutuisin tarkemmin katsomaan mihin rahojani pistän., mutta kovin tiukkaa ei tekisi.
[/quote]Ei vaan 400 plus pakoputken korjaus. Minä aion yrittää vaikka olen yh. Rahaa on tulossa 2700 käteen ja menoja on 1900. Voi tehdä tiukkaa :)
Ai joo, kokouspalkkioita on tulossa 300 euroa mutta en tiedä milloin. Hiukan auttaisi. Ap
No paljos se pakoputken korjaus sitten maksaa? Ei mitään hajua.
Saisin.
Tosin vakuutuslaskut ei tule yllättäen, vaan laskuja varten siirretään syrjään sama summa joka kk.
Meillä tulee joka toukokuu 2 auton katsastus, liikenne- ja kaskovakuutukset yhdessä erässä, ajoneuvoverot, henkivakuutus yhdessä erässä ja helmi-huhtikuun sähkölasku (energia ja siirto) + plus siihen päälle normaali eläminen lainanlyhennyksineen ja päivähoitomaksuineen. Onpahan sitten laskurintamalla hiljasempaa muun vuoden.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:34"]Saisin.
Tosin vakuutuslaskut ei tule yllättäen, vaan laskuja varten siirretään syrjään sama summa joka kk.
Meillä tulee joka toukokuu 2 auton katsastus, liikenne- ja kaskovakuutukset yhdessä erässä, ajoneuvoverot, henkivakuutus yhdessä erässä ja helmi-huhtikuun sähkölasku (energia ja siirto) + plus siihen päälle normaali eläminen lainanlyhennyksineen ja päivähoitomaksuineen. Onpahan sitten laskurintamalla hiljasempaa muun vuoden.
[/quote]No minulla tasaa se että niinä kuukausina en yritä säästää jollon tulee lasten tanssilaskut ja autovakuutus yhtä aikaa eli tammi ja elokuu. Mutta toki on helpompaa kun tienaavia on kaksi, pystyy joustamaan ihan erilailla.
Kyllä