Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöjä miehiä baarissa eilen...

Vierailija
25.01.2015 |

Kävin taas pitkästä aikaa kantabaarissani, keväältä saakka käynyt siellä enemmän tai vähemmän joka vkloppu laulamassa karaokea. Nyt ollut pidempi tauko koska raskauden takia on ollut niin huono olo että en ole voinut lähteä kovin kauas kotivessasta varmuuden vuoksi...
Nyt on kuitenkin jo menoss 22.raskausviikko, pahin pahoinvointi on hellittänyt enkä eilen nukahtanut jo ysiltä lasteni kanssa, joten päätin lähteä taas laulamaan ja kattomaan ihmisiä koska mökkihöperöksihän tässä tulee kun ei käy muualla kuin töissä ja kaupassa.

Yksi mies siellä oli ihan huumassa mun "masusta", ei tiennyt mitenpäin olla ja kehui minua niin nätiksi eikä olis millään voinut uskoa että minulla olisi jo 2 muksua kotona kun en voisi olla paljon enemmän kuin 20v (olen 32....) ja olis vain halunnut silittää masuani. Oli pakko sanoa moneen otteeseen että sillä ei ole mitään oikeiutta klääppiä mun mahaa ja käskeä sen pysyä loitommalla. 
Toinen mies rupes myös selittämään miten olen niin kaunis ja hän on niin ihastunut ettei edes kohta edes pysty katsomaan minuun päin, pakko juosta äkkiä karkuun jos vahingossa katson hänen suuntaan(?).

Kolmas on "aina" ennenkin pyytänyt minua tanssimaan, tietää kyllä että olen naimisissa mutta "koittaa onneaan" kuitenkin joka kerta joskos lähtisin kuitenkin joskus hänen kanssaan jatkoille.
Hän ei tullut kuitenkaan edes juttelemaan eilen, istui vain kauempana ja hymyili kauniisti minulle enkä voinut olla anuramatta sen koiranpentuilmeelle joka kerta kun satuin katsomaan siihen suuntaan.

Pari muutakin siellä oli joilta kohteliaisuudet sateli ja plaaplaa.... 

Humalassahan nämä kaikki on, mutta irtoaako raskaanaolevalta oikeasti jotain hormoneja mitkä saa miehet ihan sekaisin!?
Kyllä minä muutenkin olen huomiota saanut baareissa, mutta pistänyt sen sen piikkiin että kun kaikki on kännissä niin äijät nyt vain koittaa kua naisista on niin kännissä että lähtis mukaan....  
Nyt ei kyllä jo vatsna koon perusteella jäänyt kenellekään epäselväksi että en juo alkoholia tällä hetkellä =D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sanotaan että naiset hehkuu raskausaikana =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän