Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 20-30v nainen ajattelet, jos baarissa tapaat komean 25v miehen, joka...

Vierailija
23.11.2021 |

Onkon oikeasti nuorekas ja viriili 55v mies? Lähdetkö hänen mukaansa? ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin setä taas haaveilee, menehän nukkumaan ettet nukahda kesken Matlockin!

Vierailija
2/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Aikaisemmin inhosin näitä aloituksia mutta nyt alan näkemään näissä piilevän huumori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tapaan jonkun miehen, joka tulee juttelemaan kanssani niin että huomaan hänen olevan kiinnostunut itsestäni, pyrin aloittamaan asiallisen keskustelun.

Minua itseäni yököttää totaalisen tyhmät miehet, jotka eivät kykene juttelemaan asiallisesti, vaan vetävät koko juttelin flritksi ja puhuvat paskaan.

Älyllinen huumori miehessä kyllä kiinnostaa, mutta eivät mitkään paskaiset vitsit ja kuluneet kliseet.

Menin myöhään yliopistoon, sillä vasta 22-vuotiaana aloitin ne.  Nyt oon 25 ja opinnot ovat sujuneet hyvin.

En voi sietää minkään ihmisiä tolloja miehiä.

Miehen ammatilla ja statuksella ei ole mitään väliä,  Mulle väliä on sillä, että miten älykäs mies on.

Vierailija
4/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lähtisin mukaan jos oisin nainen

- Jari

Vierailija
5/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tapaan jonkun miehen, joka tulee juttelemaan kanssani niin että huomaan hänen olevan kiinnostunut itsestäni, pyrin aloittamaan asiallisen keskustelun.

Minua itseäni yököttää totaalisen tyhmät miehet, jotka eivät kykene juttelemaan asiallisesti, vaan vetävät koko juttelin flritksi ja puhuvat paskaan.

Älyllinen huumori miehessä kyllä kiinnostaa, mutta eivät mitkään paskaiset vitsit ja kuluneet kliseet.

Menin myöhään yliopistoon, sillä vasta 22-vuotiaana aloitin ne.  Nyt oon 25 ja opinnot ovat sujuneet hyvin.

En voi sietää minkään ihmisiä tolloja miehiä.

Miehen ammatilla ja statuksella ei ole mitään väliä,  Mulle väliä on sillä, että miten älykäs mies on.

Onpa hyvä kuulla, että on muitakin samanmoisia naisia kuin itse olen.

Miehen komeus ja joku treenattu vartolo ei korvaa mitään, jos miehen päässä on muutoin tyhjää.

Miehellä täytyy olla tietty määrä hoksottomia, siis sitä älyä.

Kykysä keskustella asioista kevyesti mutta silti asiallisesti ja hänen tulee osata perustella mielipiteensä.

Tunnen niin syvää miehen puolesta, jos mies heittelee mielipiteitä, mutta hänellä ei ole mitään osaamista perustella mielipiteitään.

Silloin tiedän, että mies on poiminut ajatuksensa ja mielipiteensä suoraan medioista tai somesta.

Mitään omaa henkilökohtaista näkemystä hänellä ei keskusteltavaan asiaan ole.

Se mitä miehet eivät voi koskaan käsittää on se, että kaikille naisille ei riitä miehen komea ulkonäkö ja huulenheitto.

Ja vielä ihmetellään sitä, miten yliopistoissa opiskelevat löytävät kumppaninsa juuri sieltä, omista piireistään.

Vierailija
6/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin lähtisin mukaan jos oisin nainen

- Jari

Luultavasti oletkin syvällä mielessäsi loppujen lopuksi nainen.

Vierailija
7/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali vaihtunut baariin? Otahan lääkkeet ja pehkuihin. Öitä.

Vierailija
8/8 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Hopeakettu on täällä taas. Tiedoksi, et 55-vuotias ei näytä 25-vuotiaalta, ja 25 vuoden päästä, kun tämän päivän 20- vuotias nuori nainen on parhaassa uravaiheessa oleva 45-vuotias, 55-vuotiaasta viriilistä hopeaketusta on samassa ajassa tullut kahdeksankymppinen omaishoidettava.