Naistentautien poliklinikka APUA!
Mitä ihmettä nyt teen?? Mulla on aika huomiseksi sairaalaan ja siellä pitäis olla 3 opiskelijaa vastaanotolla mukana. Käynti on sen verran henkisesti raskas että tulin nyt siihen tulokseen, etten halua opiskelijoita paikalle. Oon yrittäny koko päivän soittaa sinne ja kukaan ei vastaa, nyt viimeset 30min piippaa varattua. En halua jättää aikaa käyttämättä, voinkohan vaan huomenna mennä sinne ja sanoa etten halua opiskelijoita paikalle? Ohjelapussa kun lukee että jos ei sovi että opiskelijat on paikalla, pitää soittaa ja sopia uus aika..
Kommentit (42)
Menin tänään n. 10min ennen oman ajan alkamista ja sanoin että yritin koko eilisen soittaa enkä saanut kiinni. Hoitaja yritti selittää että ei ne siellä haittaa, 2 istuu nurkassa kuuntelemassa ja 1 on lääkärin kanssa siinä tekemässä juttuja. En halunnut kuitenkaan edelleenkään heitä sinne. hoitaja tylysti siihen sitten että "no, ne nyt on siellä huoneessa joten ei voi mitään. Pitää varata sulle huomiseksi uusi aika". Mun mielestä NAURETTAVAA!! Onko ne pultattu tuoliin kiinni ettei voi lähteä siksi aikaa huoneesta kun olen siellä, mielummin potilasta pallotellaan! Kuitenkin odotushuone oli tyhjä ja kaiken hoitajan setvimisen jälkeen oman ajan alkamiseen oli enää 1min.. Kyllä ottaa päähän!
Ap
Totta kai voit sanoa huomenna ettet halua niitä opiskelijoita mukaan.