miten kuulakärkikynä pois Barbien naamasta
Meni sitten lapsonen sotkemaan Tähkäpää-barbiensa naaman ja raajat kuulakärkikynällä. Raajoista lähti Neo Amiseptilla mitta naamsaa istuu kuin nakutettu. Kokeilin jo kynsilakanpoistoainetta (vei naamankin väriä), hiuslakka aivan yhtä tyhjän kanssa..pitääkö sutia tota tatskanpiilotusainetta vai leikata pää irti? Savu nousee!
Kommentit (21)
Ei lähde millään, minun isoveli piirsi aikoinaan mustekynällä pippelin kuvan minun Barbien poskeen :(
Ihmesieni oli myös yhtä tyhjän kanssa
Luulin otsikon perusteella että sen barbin naamaan olisi isketty se kynä
Miksi se pitää saada pois? Lapsen barbie se kuitenkin on. Sutatkoon jos haluaa ja jos ei tykkää suttaamisen tuloksista, niin oppiipahan olemaan tekemättä seuraavalla kerralla.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:29"]Miksi se pitää saada pois? Lapsen barbie se kuitenkin on. Sutatkoon jos haluaa ja jos ei tykkää suttaamisen tuloksista, niin oppiipahan olemaan tekemättä seuraavalla kerralla.
[/quote]
Niinpä, haittaako lasta piirrokset
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:22"]Ei lähde millään, minun isoveli piirsi aikoinaan mustekynällä pippelin kuvan minun Barbien poskeen :(
[/quote]
Ei lähde ei, sisko piirsi lempibarbilleni kuulakärkikynällä parran 20 vuotta sitten eikä se ole hävinnyt...
Näyttää haittaavan. Kyseessä vähän erikoisempi Barbie..tuollainen vilkkuvalobarbie ei viitsis roskiinkaan heittää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:32"]Meni sitten lapsonen sotkemaan Tähkäpää-barbiensa naaman ja raajat kuulakärkikynällä. Raajoista lähti Neo Amiseptilla mitta naamsaa istuu kuin nakutettu. Kokeilin jo kynsilakanpoistoainetta (vei naamankin väriä), hiuslakka aivan yhtä tyhjän kanssa..pitääkö sutia tota tatskanpiilotusainetta vai leikata pää irti? Savu nousee!
[/quote]
Itsehän se lapsi sillä leikkii? Älä vaan uutta osta heti, ehä jossain vaiheessa miettii onpa ruma barbi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:32"]
Ei lähde ei, sisko piirsi lempibarbilleni kuulakärkikynällä parran 20 vuotta sitten eikä se ole hävinnyt...
[/quote]
Siskosi oli trendsetteri koska nythän 20 vuoden jälkeen tuo on IN, että transun näköisellä "naisella" on parta (vrt. viime euroviisuvoittaja)! :DDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:22"]Ei lähde millään, minun isoveli piirsi aikoinaan mustekynällä pippelin kuvan minun Barbien poskeen :(
[/quote] Anteeksi, mutta tämä kyllä nauratti! :D
Nyt sanot lapselle että barbinukke on surullinen kun maalasit sen naamaa, ja maalaa vähän kuulakärkikynää lapsesi naamaan ja sano että miltäs itse nyt näytät, onko nätti??! Ei varmasti enää pilaa mitään leluja tai muutakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:22"]Ei lähde millään, minun isoveli piirsi aikoinaan mustekynällä pippelin kuvan minun Barbien poskeen :( [/quote] Ei lähde ei, sisko piirsi lempibarbilleni kuulakärkikynällä parran 20 vuotta sitten eikä se ole hävinnyt...
[/quote]
Jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:22"]Ei lähde millään, minun isoveli piirsi aikoinaan mustekynällä pippelin kuvan minun Barbien poskeen :( [/quote] Anteeksi, mutta tämä kyllä nauratti! :D
[/quote]
Nyt minuakin naurattaa se, mutta silloin ei todellakaan :D Vanhemmat kävivät vaivihkaa ostamassa minulle uuden samanlaisen tilalle, ja veli sai sellaiset puhuttelut ettei enää koskenut minun leluihin.
ainakin googlen haulla "removing ink from barbie doll" näyttää tulevan paljon osumia.
Ei se lähde,tyttären barbeissa ollut jo pari vuotta hienot mustekynätatskat naamoissa, vaikka fairylla, taikasienellä ja asetonilla koitin puhdistaa.
Lumia tekee taas omia sananmuunnoksiaan.. Naamsaa = naamassa
Mitta = mutta
Up