Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive

Vierailija
23.11.2021 |

Seuraako joku muu tuota Ylen pentuliveä?

Osaako joku sanoa, miksi kasvattaja on alkanut ramppaamaan huoneesaa viimeiset 2-3 tuntia?

Mitä arvelette, milloin ensiminen pentu syntyy? Itse veikkaan, että viimeistään 23 on eka ulkona.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pitkä urakka, kestääkö yleensä koirien synnytys näin kauan? Päivityksissä luki, että eilen jo oli alkanut lämpö laskea ja tänään ei kai ole syönyt enää oikein lainkaan ja kovasti sitä pesää tekee.

Minulla on ollut vain kissa, joka synnytti ja se oli paljon nopeampi. Kissa alkoi olla levoton ja siitä tunnin päästä alkoi synnyttää ja synnytti 5 pentua muistaakseni 2h sisään.

Vierailija
22/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeäkameraako siellä nyt viritellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas pitkä urakka, kestääkö yleensä koirien synnytys näin kauan? Päivityksissä luki, että eilen jo oli alkanut lämpö laskea ja tänään ei kai ole syönyt enää oikein lainkaan ja kovasti sitä pesää tekee.

Minulla on ollut vain kissa, joka synnytti ja se oli paljon nopeampi. Kissa alkoi olla levoton ja siitä tunnin päästä alkoi synnyttää ja synnytti 5 pentua muistaakseni 2h sisään.

Ei lämmön lasku tarkoita synnytyksen käynnistymistä, vaan sitä että yleensä synnytys alkaa 24 h sisällä/päästä siitä. Itse synnytystapahtuma vie muutaman tunnin, riippuen tietty pentujen määrästä ja siitä, meneekö kaikki hyvin.

Vierailija
24/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lämmön lasku tarkoita synnytyksen käynnistymistä, vaan sitä että yleensä synnytys alkaa 24 h sisällä/päästä siitä. Itse synnytystapahtuma vie muutaman tunnin, riippuen tietty pentujen määrästä ja siitä, meneekö kaikki hyvin.

Ahaa, ymmärsin noista päivityksistä että tarkoittaisi sen olevan hyvin lähellä.

Minulla tosiaan kissa lopetti syömästä ennen synnytystä ehkä 4h, pennut liikkuivat alaspäin ja alkoi olla levoton ja sitten synnytys jo alkoikin, eli oli paljon nopeampi. Mitä nyt olen tätä seuraillut, tämä on kestänyt kai jo aamusta/aamupäivästä nämä merkit koiralla.

Vierailija
25/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ymmärsin noista päivityksistä että tarkoittaisi sen olevan hyvin lähellä.

Minulla tosiaan kissa lopetti syömästä ennen synnytystä ehkä 4h, pennut liikkuivat alaspäin ja alkoi olla levoton ja sitten synnytys jo alkoikin, eli oli paljon nopeampi. Mitä nyt olen tätä seuraillut, tämä on kestänyt kai jo aamusta/aamupäivästä nämä merkit koiralla.

Itse asiassa nämä ennakoivat merkit voivat kestää useita päiviäkin. Mutta tuo narttu synnyttää kyllä ihan näillä hetkillä, nyt se läähättää niin kovin jo.

Vierailija
26/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko tuo nyt uuden täkin tuonne? Kovasti rymsteeraa.

Vierailija
27/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian varmaan alkaa tapahtua?

Vierailija
28/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko tuo nyt uuden täkin tuonne? Kovasti rymsteeraa.

Pitkin päivää saanut uusia vilttejä.

Vierailija
29/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian varmaan alkaa tapahtua?

Kyllä siihen malliin läähätti hetki sitten että eiköhän.

Vierailija
30/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö!?

Vierailija
31/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla vuotaa vettä, pian alkaa.

Vierailija
32/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nht muuttui viesti että synnytya alkanut.

Vierailija
33/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hauvelia. Veikkaan kahdeksaa pentua ja eka on vaalea. 

Vierailija
34/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte koska ensimmäimen ulkona? Itae veikkaan että viimeistään 12.25

Vierailija
35/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hops

Vierailija
36/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä piiloon synnyttämään, äsken näytti siltä että alkoi ponnistamaan, mutta lähti pois aitauksestaan.

Vierailija
37/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä piiloon synnyttämään, äsken näytti siltä että alkoi ponnistamaan, mutta lähti pois aitauksestaan.

Tylsää.

Vierailija
38/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti ainakin pois.

Vierailija
39/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla Akka rukalla ole ikävää tuossa yksin. Saa käydä pikaisesti syömässä, ulkona jne. Muuten yksin hiljaisuudessa.

Koirat yleensä haluaa olla laumansa kanssa ihan viimeiseen asti. Ei mitään luonnollisia perhe-elämän ääniä. Säälin mamma kultaa.

Vierailija
40/92 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla Akka rukalla ole ikävää tuossa yksin. Saa käydä pikaisesti syömässä, ulkona jne. Muuten yksin hiljaisuudessa.

Koirat yleensä haluaa olla laumansa kanssa ihan viimeiseen asti. Ei mitään luonnollisia perhe-elämän ääniä. Säälin mamma kultaa.

Kyllähän sieltä taustalta aika usein kuuluu ihmisen kröhähtelyä, toivottavasti on joku seurana koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi