Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive

Vierailija
23.11.2021 |

Seuraako joku muu tuota Ylen pentuliveä?

Osaako joku sanoa, miksi kasvattaja on alkanut ramppaamaan huoneesaa viimeiset 2-3 tuntia?

Mitä arvelette, milloin ensiminen pentu syntyy? Itse veikkaan, että viimeistään 23 on eka ulkona.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut melkein koko päivän. Koira petaa ahkerasti. Olin myös yhdessä kohtaa näkevinäni, että synnytyskanavan avautuminen on jo alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut melkein koko päivän. Koira petaa ahkerasti. Olin myös yhdessä kohtaa näkevinäni, että synnytyskanavan avautuminen on jo alkanut.

Jep, kyllä varmaan kohta alkaa tapahtumaan ja pennut on selvästi alempana kuin aiemmin päivällä.

En vaan tajua että mitä se kasvattaja nyt ramppaa siellä aina kun alkaa näyttää että pian voisi alkaa tapahtua.

Ap

Vierailija
4/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt olen ihan luonnollista, tottakai se kasvattaja käy usein katsomassa, että tapahtuuko mitään.

Vierailija
5/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä sairaampia piirteitä saa tämä eläinten käyttäminen hyväksi. Onko koira antanut suostumustaan siihen että sen synnytys kuvataan?

Vierailija
6/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä sairaampia piirteitä saa tämä eläinten käyttäminen hyväksi. Onko koira antanut suostumustaan siihen että sen synnytys kuvataan?

Et ole tosissasi. Se on koira, se ei ymmärrä eikä välitä.

Vierailija
7/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se nyt olen ihan luonnollista, tottakai se kasvattaja käy usein katsomassa, että tapahtuuko mitään.

No en tiedä, jonka takia kysyinkin. Olin ajatellut, että näkee itsekin koiran kameran kautta eikä menisi huoneeseen jos ei näytä siltä että tarvitsee. Ei minulla ole koskaan ollut synnyttävää koiraa, joten en tiedä. Ihmetyttää vain, kun sitten yleensä saa katsella tyhjää pentuaitausta yleensä ainakin puolisen tuntia.

Ap

Vierailija
8/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että hän haluaa identifioitua koiraksi? Ja pennuista joku voi olla varsa tai kili!

Vierailija
9/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, jonka takia kysyinkin. Olin ajatellut, että näkee itsekin koiran kameran kautta eikä menisi huoneeseen jos ei näytä siltä että tarvitsee. Ei minulla ole koskaan ollut synnyttävää koiraa, joten en tiedä. Ihmetyttää vain, kun sitten yleensä saa katsella tyhjää pentuaitausta yleensä ainakin puolisen tuntia.

Ap

Syntynyt pentu voi tarvita apua. Joskus synnytyskään ei suju ja synnytttävä voi joutua eläinlääkäriin sektioon tms.

Vierailija
10/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kyllä. 9-vuotias lapsenikin on kiinnostunut. Emme ole koskaan nähneet koiranpentujen syntymää.

Vierailija
11/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilkaissut tänään muutaman kerran enkä ole vielä kertaakaan nähnyt sitä koiraa.

Vierailija
12/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ja olen kans ihmetellyt että mihin se koira jatkuvasti viedään. Nytkin ollut jo kohta tunnkn poissa, muistaakswni lähti 19.40. Viedäänkö sitä ulos noin paljon vai mitä?

Vierailija
13/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vilkaissut tänään muutaman kerran enkä ole vielä kertaakaan nähnyt sitä koiraa.

Nyt tuli koira taas paikalle!

Vierailija
14/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli koira taas paikalle!

Ja sinne taas meni

Vierailija
15/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin nähdä vilaukselta, nyt uskon, että katson oikeaa kanavaa :D. Viekö siis omistaja sen pois vai loikkasiko laatikosta omin nokkinensa? Näin nimittäin vai perävalot kun pomppasi aidan yli.

Vierailija
16/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan ja olen kans ihmetellyt että mihin se koira jatkuvasti viedään. Nytkin ollut jo kohta tunnkn poissa, muistaakswni lähti 19.40. Viedäänkö sitä ulos noin paljon vai mitä?

Se saa vapaasti liikkua takkahuoneessa. Siitähän on kuva pentulaatikon ulkopuolelta sohvalta. Ei se mikään vanki ole.

Vierailija
17/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin nähdä vilaukselta, nyt uskon, että katson oikeaa kanavaa :D. Viekö siis omistaja sen pois vai loikkasiko laatikosta omin nokkinensa? Näin nimittäin vai perävalot kun pomppasi aidan yli.

Ei se mikään koriste-esine ole, vaan elävä eläin. Saa mennä ja tulla kuten tahtoo.

Vierailija
18/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on koiranulkoiluttajalta taskulamppu mukana. Koira saattaa synnyttää myös ulkona kesken jaloittelulenkin. Tarkkana saa olla.

Vierailija
19/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllähän se koirakin voi kaivata seuraa, ei se mikään villieläin kuitenkaan ole vaan perheen lemmikki, olipa tiineenä tai ei. Kasvattaja on myös synnytyksessä mukana aina jos vain paikalle pääsee. Ja emä saa liikuskella ihan vapaasti, ei sen olisi edes hyvä kökkiä pienessä laatikossa koko ajan.

Vierailija
20/92 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira torkkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän