Aion lukea 50 shadesit, koska tarinassa on yhtäläisyyksiä elämääni!
- Olin neitsyt opiskelija tavatessani mieheni
- mies on joskus dominoiva ja välillä raju seksissä (mistä tykkään!)
- miehellä äidistään johtuvia traumoja
- mies on komea ja melkein kaikessa suvereeni
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:51"]
Aloin tänään lukea, pieniä yhtäläisyyksiä tulee koko ajan lisää vastaan. Aika jännä. Ap
[/quote]
Se kirjailija on seurannu sinun elämääsi kameroilla. Haasta toki oikeuteen ja vaadi oma osuutesi rahoista.
Sekin täsmää, että mies on seksissä tehnyt juttuja, joissa olen pyytänyt himmaamaan, mutta lopputulos ei ole jäänyt harmittamaan.
Mielenkiintoisinta on se, miten ongelmia romantisoidaan. Tässä saa ihan uutta perspektiiviä omaan tilanteeseen. Ap
Nyt vain koitan houkutella miehen harrastamaan sen tyylistä seksiä, tiedän että siitä on siihen! Harmi vain, etten itse ole enää kokematon... ap
Mistä kaikki alapeukut?! Ap ihmettelee
Raiskaako ja hyväksikäyttääkö hän sinua myös? Juokse kun vielä voit.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:46"]Raiskaako ja hyväksikäyttääkö hän sinua myös? Juokse kun vielä voit.
[/quote] ei mies mua voi raiskata, koska haluan koska tahansa. Ap
Yhtäläisyyksiä? Tylsät kannet ja typerä sisältö?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:53"]Yhtäläisyyksiä? Tylsät kannet ja typerä sisältö?
[/quote]
Ei saa. Lentää kahvit näppäimistölle :D
Lisää yhtäläisyyksiä: mies on asennoitunut muhun siten, että muovaa minua mieleisekseen, myöntänytkin sen. Meillä on tyttö ja poika. Ap
Lue vaan. Minä luin kirjat jo pari vuotta sitten :D
Aloin tänään lukea, pieniä yhtäläisyyksiä tulee koko ajan lisää vastaan. Aika jännä. Ap