Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei ole valmis seurusteluun mutta

Vierailija
16.02.2015 |

Haluaa kuitenkin nähdä ja viettää aikaa enemmän kuin kavereina muttei halua pelkkää seksisuhdettakaan. Onko tällaisessa minkään valtakunnan järkeä?
Muuten liputtaisin pelimiehen ja varalla pitämisen puolesta, mutta mies on vähän hissukka eikä ihan virtuoosi naissaralla :D. Hänellä kyllä kuulemma todella pahoja kokemuksia naisten kanssa menneisyydessä, täten ymmärrän toki jarruttelun, mutta olen nyt omien tunteideni kanssa melkoisessa solmussa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:10"]Haluaa katsella vielä ja pitää takaportin auki. Miksi te roikutte tällaisissa??
[/quote]
En minä ainakaan aloittajana ole roikkunut - olemme tapailleet noin kuukauden ja mies otti tuon spontaanisti puheeksi viimeisimmällä kerralla eli emme ole edes sen jälkeen nähneet. Mies kyllä ehdotti jo seuraavaa tapaamista, mutta ennen vastausta uskouduin toki vauva.fi-palstalle ;) ap

Vierailija
2/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:53"]Kerro ap, mitä eroa on teidän suhteella ja seurustelemisella sen miehen mielestä?
[/quote]
Siis meillä ei ole suhdetta, olemme vasta tutustuneet hieman ja tapailleet kaikessa rauhassa, viettäneet muutaman yön yhdessä ja käyty syömässä jne, mitä nyt alkuvaiheessa tehdään. Eli siis tavallaan tapailumme joka olisi voinut johtaa johonkin, ei johda enää mihinkään isompaan vaan mies haluaisi jatkaa näin, ilman kuitenkaan sitä etenemistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:53"]Kerro ap, mitä eroa on teidän suhteella ja seurustelemisella sen miehen mielestä? [/quote] Siis meillä ei ole suhdetta, olemme vasta tutustuneet hieman ja tapailleet kaikessa rauhassa, viettäneet muutaman yön yhdessä ja käyty syömässä jne, mitä nyt alkuvaiheessa tehdään. Eli siis tavallaan tapailumme joka olisi voinut johtaa johonkin, ei johda enää mihinkään isompaan vaan mies haluaisi jatkaa näin, ilman kuitenkaan sitä etenemistä. Ap

[/quote]

Oman poikaystäväni kanssa haistoin, että on sinänsä kyllä tosissaan (eli ei sanonut mitään tuollaista että haluaisi jatkaa näin eikä edetä tms.) mutta selkeästi jännitti varsinaista "virallista seurustelua". Tämän vuoksi otin asiat sen verran rauhassa, että mies ehtisi vähän katsella tilannetta, ja ettei minullakaan tarvetta seurustelun virallistamiselle tulisi kauhean nopeasti.

Tämä siis käytännössä tarkoitti sitä, että tapailimme ja tutustuimme toisiimme, mutta fyysisellä puolella etenimme hitaasti. Seksiä harrastimme vasta kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen, ja ensi kertaa vietimme yönkään yhdessä reilun parin kuukauden kohdalla. Sellainen tapailu pelkkänä tapailuna kävi ihan hyvin minullekin - olen muutenkin vähän sellainen odottaja seksin kanssa, enkä voi mitään sille, että kun siihen asti mennään, alan tunteiden puolella jo sitoutumaan mieheen. Ehdittiin molemmat fiilistellä tilannetta rauhassa.

Kaikki meni oikein hyvin, ja n. puolen vuoden kohdalla, kun olimme jo muutenkin käyttäytyneet muutamia kuukausia seurustelevan parin tavoin, otin lopulta hieman huvittuneesti puheeksi, olisikohan tämä nyt sitä seurustelua. Mies vähän kierteli, että mitä se seurustelu nyt sitten oikeastaan käytännössä on. Minä totesin, että olen ainakin itse käyttäytynyt viimeiset kuukaudet juuri sillä tavalla kuin millainen olen seurustellessakin. Mies vaikutti helpottuneelta, oli ilmeisesti pelännyt että virallinen seurustelu tarkoittaa jotain mielettömiä sääntöjä ja sitoumuksia (siis vielä uskollisuuden ja yleisen huomioimisen lisäksi). :D

Mutta niin. On niitä sellaisiakin miehiä. Oma neuvoni olisi vain silloin edetä hitaasti, ja mielellään jättää seksi sinne vähän vakavampaan tapailuun, koska kuten täälläkin sanottu - miehet helposti jäävät vain roikkumaan itselleen sopivaan tilanteeseen ilmaan aiettakaan edetä.

[/quote]

Sori nyt, mutta melkoista hurskastelua tuntuu olevan tämä kommenttisi.

Vierailija
4/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen miesystävä lyhyen aikaa ja suhde jatkui kuluttavana on/off -suhteena, kunnes selvisi, että mies samaan aikaan haki netistä naisseuraa (kirjoitti erehdyksessä eräälle hyvälle ystävälleni). Asiasta keskustellessamme selvisi, että mies halusi odottaa saisiko PAREMMAN NÄKÖISEN NAISEN KUIN MINÄ. Se tuli täytenä yllätyksenä, sillä mikään miehen olemuksessa ei viitannut noin pinnalliseen toimintaan, hän on erittäin tavallisen näköinen ja sosiaalisilta taidoiltaan suorastaan kömpelö mies. Itse olen ihan kaunis nuori nainen, en mikään huippumalli, mutta en myöskään mikään täysin tavis. Voi ap olla, että tyyppi on pinnallisempi, kuin uskot. Se on hyvin yleistä miesten keskuudessa nykyisin.

Vierailija
5/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin tuo mies on ja millä kirjaimella alkaa nimi? Kuulostaa nimittäin melkein liian tutulta.. :/

Vierailija
6/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävän hyvin palanut, niin haluaisi ja toivoisi, mutta ei uskalla enää antautua virran vietäväksi.

Vierailija
7/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:53"]Kerro ap, mitä eroa on teidän suhteella ja seurustelemisella sen miehen mielestä? [/quote] Siis meillä ei ole suhdetta, olemme vasta tutustuneet hieman ja tapailleet kaikessa rauhassa, viettäneet muutaman yön yhdessä ja käyty syömässä jne, mitä nyt alkuvaiheessa tehdään. Eli siis tavallaan tapailumme joka olisi voinut johtaa johonkin, ei johda enää mihinkään isompaan vaan mies haluaisi jatkaa näin, ilman kuitenkaan sitä etenemistä. Ap

[/quote]

Oman poikaystäväni kanssa haistoin, että on sinänsä kyllä tosissaan (eli ei sanonut mitään tuollaista että haluaisi jatkaa näin eikä edetä tms.) mutta selkeästi jännitti varsinaista "virallista seurustelua". Tämän vuoksi otin asiat sen verran rauhassa, että mies ehtisi vähän katsella tilannetta, ja ettei minullakaan tarvetta seurustelun virallistamiselle tulisi kauhean nopeasti.

Tämä siis käytännössä tarkoitti sitä, että tapailimme ja tutustuimme toisiimme, mutta fyysisellä puolella etenimme hitaasti. Seksiä harrastimme vasta kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen, ja ensi kertaa vietimme yönkään yhdessä reilun parin kuukauden kohdalla. Sellainen tapailu pelkkänä tapailuna kävi ihan hyvin minullekin - olen muutenkin vähän sellainen odottaja seksin kanssa, enkä voi mitään sille, että kun siihen asti mennään, alan tunteiden puolella jo sitoutumaan mieheen. Ehdittiin molemmat fiilistellä tilannetta rauhassa.

Kaikki meni oikein hyvin, ja n. puolen vuoden kohdalla, kun olimme jo muutenkin käyttäytyneet muutamia kuukausia seurustelevan parin tavoin, otin lopulta hieman huvittuneesti puheeksi, olisikohan tämä nyt sitä seurustelua. Mies vähän kierteli, että mitä se seurustelu nyt sitten oikeastaan käytännössä on. Minä totesin, että olen ainakin itse käyttäytynyt viimeiset kuukaudet juuri sillä tavalla kuin millainen olen seurustellessakin. Mies vaikutti helpottuneelta, oli ilmeisesti pelännyt että virallinen seurustelu tarkoittaa jotain mielettömiä sääntöjä ja sitoumuksia (siis vielä uskollisuuden ja yleisen huomioimisen lisäksi). :D

Mutta niin. On niitä sellaisiakin miehiä. Oma neuvoni olisi vain silloin edetä hitaasti, ja mielellään jättää seksi sinne vähän vakavampaan tapailuun, koska kuten täälläkin sanottu - miehet helposti jäävät vain roikkumaan itselleen sopivaan tilanteeseen ilmaan aiettakaan edetä.

Vierailija
8/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoa. Haluaa edetä hitaasti. Ottaa seurustelun niin vakavasti, että sitten kun on varma tunteistaan niin se on loppuelämä yhdessä.

Vierailija
9/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hänen puheistaan lähinnä sen kuvan, ettei halua ehkä ollenkaan parisuhdetta, hänen omin sanoinsa "en usko haluavani kenenkään kanssa nyt mitään enempää". Eli ymmärtäisin ainakin itse olevani pois pelistä.
Tiedämme toisemme pidemmältä ajalta, emme tunne kovin hyvin mutta tiedämme, ja siitä tiedänkin tosiaan tuon hissukkamaisen olemuksen ja senkin, ettei hän ole ollut ainakaan kukasta kukkaan hyppijä vaan ennemminkin vähän "vietävissä".
Meninkin ihastumaan... :/ ap

Vierailija
10/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies seurustella ja sitoutua haluaa. Kun löytää oikean naisen. Sinä et valitettavasti ole se oikea.

Vierailija
11/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:17"]Kyllä mies seurustella ja sitoutua haluaa. Kun löytää oikean naisen. Sinä et valitettavasti ole se oikea.
[/quote]
Kieltämättä näin minäkin sen näin. Olisin toivonut toki tuollaista suoraa vastausta mieluummin, varsinkin kun olemme tapailun aikana olleet kumpikin hyvin rehellisiä, avoimia ja suorapuheisia. Anteeksi avautuminen, mutta johonkin tekee mieli purkaa mieltä :D
Taitaa siis olla fiksumpaa laittaa itse lopullinen stoppi eikä enää vastata miehen treffipyyntöihin kun kerran ei kuitenkaan minua näe seurustelumielessä vaan "välikappaleena"... :D ap

Vierailija
12/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies ei ole mikään pelimies, ei tarkoita että hän ottaisi asian yhtään enemmän vakavissaan. Tietenkin hänellä saa olla syynsä olla haluamatta suhdetta tai sitoutumista (ja yksi niistä kyllä varmasti on se, että sinä et ole hänelle juuri se oikea nainen), mutta se ei tee hänen toiminnastaan yhtään reilumpaa. Hän tykkää kanssasi hengaamisen ja seksisuhteen "eduista", mutta ei ole valmis tarvittavaan sitoutumiseen.

Tarvittavaan siksi, että kun mies tuolla lailla syö kakkua ja samalla säästää sen, niin sinun tunteesi ovat sitten ihan solmussa. :) Kunnioita omia rajojasi, ja pistä ystävällisesti mutta jämäkästi vehtaukselle piste. 

Vierailija
13/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:12"]

Sain hänen puheistaan lähinnä sen kuvan, ettei halua ehkä ollenkaan parisuhdetta, hänen omin sanoinsa "en usko haluavani kenenkään kanssa nyt mitään enempää". Eli ymmärtäisin ainakin itse olevani pois pelistä. Tiedämme toisemme pidemmältä ajalta, emme tunne kovin hyvin mutta tiedämme, ja siitä tiedänkin tosiaan tuon hissukkamaisen olemuksen ja senkin, ettei hän ole ollut ainakaan kukasta kukkaan hyppijä vaan ennemminkin vähän "vietävissä". Meninkin ihastumaan... :/ ap

[/quote]

On mahdollista ettei mies halua koskaan mitään perinteistä parisuhdetta. Kyllä sellaisiakin miehiä on, kuten naisiakin. Itse olen sellainen nainen. Varsinkin jos lapsia ei tahdo, niin ihminen voi ihan hyvi nvalita kevyemmät suhteet kuin jonkun sitoutuneeseen avioliittoon pyrkimisen. 

Vierailija
14/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, olet ihan oikeassa, sanoit hyvin ja taidankin ottaa neuvostasi vaarin :).
Seiska, meillä on kummallakin lapsia aiemmista suhteista eli olemme kyllä kumpikin sitoutuneet kunnolla aiemmin. Tämä vaan vahvistaa oletustani siitä, etten vain ole hänelle oikeanlainen - mille ei tietenkään voi mitään ja tapailussahan välillä käy näin, ettei toinen sytytäkään. On vaan harmillista, jos aikuinen ei sitä kykene sanomaan suoraan sellaista asiaa, mutta kai sellaisiakin löytyy... Ap

Vierailija
15/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tosissaan ihastuu/rakastuu niin hän on valmis tekemään ihan mitä vaan ja tekee ihan mitä vaan, jotta naisella olisi hyvin. Ei jarruttele ja pelkokin poistuu ihastumisen tunteen tieltä. Mies tekee aloitteet jos hän on tosissaan. Voi toki nainen saada sellaisenkin suhteen pysymään hengissä joka vaatii naiselta itseltään aloiteellisuutta ym. mutta sitten on turha itkeä jos joutuu antamaan tilaa enemmän kun haluaisi, joutuu odottamaan ja ns. ohjaamaan suhdetta eteenpäin. Oletteko koskaan tavanneet korviaan myöten ihastunutta miestä? :)

Voi olla ettei mies halua hätiköidä, mutta silloin pitäisi huolen siitä, että et ainakaan yksinäsi märehtisi epävarmuudessa suhteenne tilaa ja laatua ja onko sitä. Hän pitäisi myös huolen siitä, että se odottaminenkin tuntuisi hyvältä.

Usein nykyään näkee miten naiset tyytyy vähempään. Alku pitää tuntua hyvältä, koska se on sitä mitä muistellaan sitten kun ollaan oltu yhdessä vuosia. Eli ole oma itsesi ja mies kyllä pitää huolen siitä, että et jää kysymyksinesi yksin jos hän on kanssasi tosissaan (hän ei ota riskiä, että eksyisit toisen uroon syliin).

Vierailija
16/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:46"]

Haluaa kuitenkin nähdä ja viettää aikaa enemmän kuin kavereina muttei halua pelkkää seksisuhdettakaan. Onko tällaisessa minkään valtakunnan järkeä? Muuten liputtaisin pelimiehen ja varalla pitämisen puolesta, mutta mies on vähän hissukka eikä ihan virtuoosi naissaralla :D. Hänellä kyllä kuulemma todella pahoja kokemuksia naisten kanssa menneisyydessä, täten ymmärrän toki jarruttelun, mutta olen nyt omien tunteideni kanssa melkoisessa solmussa.

[/quote]

Jaetaankohan me sama mies? =D Tampereelta.

Vierailija
17/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seurusteleminen hänelle tarkoittaa? Ettei tapailla muita naisia kuin yhtä?

Vierailija
18/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:12"]Sain hänen puheistaan lähinnä sen kuvan, ettei halua ehkä ollenkaan parisuhdetta, hänen omin sanoinsa "en usko haluavani kenenkään kanssa nyt mitään enempää". Eli ymmärtäisin ainakin itse olevani pois pelistä.
Tiedämme toisemme pidemmältä ajalta, emme tunne kovin hyvin mutta tiedämme, ja siitä tiedänkin tosiaan tuon hissukkamaisen olemuksen ja senkin, ettei hän ole ollut ainakaan kukasta kukkaan hyppijä vaan ennemminkin vähän "vietävissä".
Meninkin ihastumaan... :/ ap
[/quote]

Joskus ihmisellä voi myös olla selvittämättömiä asioita itsensä kanssa, eli henkilö ei ehkä ole väärä, mutta aika tehdä isoja ratkaisuja on.

Vierailija
19/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä eroa on teidän suhteella ja seurustelemisella sen miehen mielestä?

Vierailija
20/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se määritelmästä on kyse, joko on mukana tai ei ole. Tuo mies selkeästi ilmaisee, ettei halua tosissaan olla mukana, vaan vain silleen vähän. :D