Positiivinen vai nega?
Epätoivoista, tiedän. Mietin, näenkö omia (varmaan näen). Kysyn siis teiltä.
-vauvakuumeinen-
Kommentit (29)
Tuossa kuvassa en kyllä nähnyt edes viivan paikkaa. Mutta joka tapauksessa, toivon ap:n raskautuvan joko tässä kierrossa tai pian tulevaisuudessa!
Miten helvetissä kukaan saa tuosta plussan?
Kokeile www.countdowntopregnancy.com ja sen työkaluja kuvan analysointiin ;-). Sieltä nimittäin löytyy näppärä työkalu kuvan värien kääntämiseen negatiiviksi, jolloin se hailakampikin punainen viiva erottuu vihreänä mustalta pohjalta normaalia paremmin. Olettaen tietysti, että siellä testissä sitä väriä on ja että kamera saa sen napattua talteen. Vaatii rekisteröinnin, mutta ei maksa mitään, eikä ainakaan mulle spämmää mitään mailiin.
Kannattaa valmiiksi rajata siitä kuvasta se testiosa mahdollisimman isoksi, helpottaa pohdiskelua. Ja saa tuhannet muut silmäparit avuksi analysoimaan kuvaa, jos haluaa. :D Naiset on hassuja, varsinkin kuumeilijat. :)
Kiitos vastauksista. Tosi vaikeahan tuosta on tuota viivaa nähdä. Skeptinen olen, mutta salaa toivon, että jospa sittenkin.
Ap
Mulla oli haalean punainen viiva liuskassa. Uskoin sen olevan vain omaa kuvitelmaa mutta viikon päästä digitesti ja raskaana olin. Valitettavasti.
Tein kunnon testin ja plussa pärähti heti!!! Olen niiiiiiiin onnellinen.
Ap
Onnea!! :-D