Suomessa säästetään ja lapsiperheiltä otetaan mutta ei
Mutta maataloustuista ei leikata! Tukia tulee monesta paikasta. Eräs hlö ajelee tosi kalliilla autolla ja lapset koulusta poissa koska he menevät Thaimaaseen.
Tätä on Suomi nyt.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:55"]Esimerkkisi kertoo, että lapsiperheillä pyyhkii hyvin.
[/quote]
Ovat maajusseja.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:52"]Mutta maataloustuista ei leikata! Tukia tulee monesta paikasta. Eräs hlö ajelee tosi kalliilla autolla ja lapset koulusta poissa koska he menevät Thaimaaseen.
Tätä on Suomi nyt.
[/quote]
Niin? Mistä kaikkialta niitä tukia tulee, ei meille maksta ainakaan kuin yhdeltä taholta maataloustukia... lapsiperhe kuitenkin myös joten kai heiltäkin leikataan samoja lapsiperheen tukia kuin muiltakin?
Leikataan vaan maataloustuet kotimaassa, niin saadaan lisää työttömiä. Itse asiassa laitetaan koko Suomi kiinni, niin ollaan kaikki yhtä työttömiä, silloin ei tarvitse kadehtia ketään.
Kun tekee lapsia niin varmaan itse pystyy heidät elättämään :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:59"]Leikataan vaan maataloustuet kotimaassa, niin saadaan lisää työttömiä. Itse asiassa laitetaan koko Suomi kiinni, niin ollaan kaikki yhtä työttömiä, silloin ei tarvitse kadehtia ketään.
[/quote]
Säästää vois myös muualta.
Esimerkkisi kertoo, että lapsiperheillä pyyhkii hyvin.