Lantio 91cm, vyötärö 75cm, rinnanymp. 95cm. Arvaatko painoni
Kommentit (29)
Mistä kohdasta mittasit lantion? Laita mitta pakaroiden päältä, niin on helpompi arvioida painosi
Mitä alapeukku tarkoittaa? Vähemmän vai?
60
Ihan hyvä mitat tuolle pituudelle, oli paino mikä tahansa. Lihasmassaa ja rasvaprossaa kun nuo lukemat ei kerro.
Aika paksu vyötärö. Terv. 159 cm ja 85-59-87.
95, koska olet varmaan yhtä lihaksikas kuin muutkin av-mammat.
Joku arvasi jo oikein, eli paino n. 58kg. En ole mitenkään lihaksikas, ja olen todellakin perseetön :) Mitta oli siis pakaroiden päältäleveimmästä kohdasta jonka löysin.
Aika leveä vyötärö noin lyhyeksi naiseksi. Jos tää on kompa ja oletkin joku fitness harrastaja, saatat painaa niinkin vähän kuin 64-66kg mut muutoin olet n. 80kg.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:49"]
Joku arvasi jo oikein, eli paino n. 58kg. En ole mitenkään lihaksikas, ja olen todellakin perseetön :) Mitta oli siis pakaroiden päältäleveimmästä kohdasta jonka löysin.
[/quote]
Jes :D Olen itse 10 cm pitempi, mutta suhteutin omiin mittoihini ja laskin, millä painoindeksillä olisin itse samoissa mitoissa ja heitin sulle painoarvion sen mukaan. t. Arvuuttaja
Mulla on samat mitat, mutta painoa melkein 80 kiloa! Paljon sun käsivarren ja reiden ympärykset on? Mulla kyllä on paljon pläskiä reisissä ja pohkeissakin ja allit.
Noilla mitoilla luulisi olevan painavampi
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:02"]Mulla on samat mitat, mutta painoa melkein 80 kiloa! Paljon sun käsivarren ja reiden ympärykset on? Mulla kyllä on paljon pläskiä reisissä ja pohkeissakin ja allit.
[/quote] mun rinnan- ja läntionympärykset on toisin päin, luin huolettomasti.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:49"]Joku arvasi jo oikein, eli paino n. 58kg. En ole mitenkään lihaksikas, ja olen todellakin perseetön :) Mitta oli siis pakaroiden päältäleveimmästä kohdasta jonka löysin.
[/quote]
Olisin veikannut 57kg :D Itse olen 160cm, 90-59-90 ja 50kg.
66 kiloa