Haluaisin tehdä laskiaispullia
Ei ole kuka söisi. Miehen vatsa ei kestä vehnää, toinen lapsi ei asu enää kotona eikä ole nyt lähiaikoina tulossa käymään ja toinen, joka ei asu kotona, mutta suu lähellä, on allerginen sekä vehnälle että maidolle. Niistä hänen omista jauhoistaan en tykkää pullaa leipoa, eikä se ole oikein onnistunutkaan. Itsekään en viitsisi syödä kuin yhden tai enintään kaksi. Muut läheiset asuvat kaukana, enkä nyt ehdi käymään lähiaikoina. Ei ole niin hyviä tuttaviakaan, keille viitsisi leipoa ja kahville kutsuttavia ei tällä paikkakunnalla ole tuttavapiirissä.
First world problems.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:39"]
Mikset osta kahvilasta yhtä pullaa itselle? Ei aina tarvi kaikkea tehdä itse.
[/quote]
En minä siitä syömisestä niin välitä, vaan haluaisin nimenomaan leipoa.
Etkö voi valmistaa vain puolet reseptistä ja sitten vielä pakastaa ylimääräiset pullat?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:46"]Etkö voi valmistaa vain puolet reseptistä ja sitten vielä pakastaa ylimääräiset pullat?
[/quote]
Juuri näin. Vierasvaraksi pakkaseen..
Leivo gluteenittomia pullia ja töräytä kermaa sekä mantelimassaa/hilloa. Mieskin tykkäisi!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:52"]
Vie huomenna töihin?
[/quote]
Mulla ei ole kuin kaksi työkaveria, joista huomenna ei toinen ole paikalla. Mä vaan niin tykkään leipoa mutta mulla ei ole syöjiä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:52"]
Vie huomenna töihin?
[/quote]
Mulla ei ole kuin kaksi työkaveria, joista huomenna ei toinen ole paikalla. Mä vaan niin tykkään leipoa mutta mulla ei ole syöjiä.
[/quote]
Mä voin tulla syömään :)
Mikset osta kahvilasta yhtä pullaa itselle? Ei aina tarvi kaikkea tehdä itse.