Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro suuresta elämänmuutoksestasi!

Vierailija
15.02.2015 |

Mä olen muuttanut elämääni vaihtamalla kaveripiirini ja poliittisen suuntautumiseni kokonaan vuosien varrella. Samalla omassa henkilökohtaisessa elämässäni on tapahtunut muutoksia pelkästään positiiviseen suuntaan. Olen muuttunt ihmisenä täysin ja se on hyvä asia.

Tapasin juuri vanhan kaveri vuosien takaa, joka myös on muuttunut kokonaan ja muuttanut elämänsä tulemalla uskoon.

Kertokaa av-palstalaiset, miten olette itse muuttuneet ja muuttaneet kokonaan elämänne suuntaa ja mitkä ovat olleet seuraukset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
2/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pettävän miehen ja kaikki ketkä vain satuttaa. Lopputulos: jäin ihan yksin, ei yhtään ystävää tai mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:39"]

Jätin pettävän miehen ja kaikki ketkä vain satuttaa. Lopputulos: jäin ihan yksin, ei yhtään ystävää tai mitään muutakaan.

[/quote]

No mieluummin yksin kuin pettävän miehen ja satttavien ihmisten kanssa. Olen itse myös jäänyt yksin jätettyä kaikki ilkimykset pois elämästäni. Luulin, että tilalle olisi sitten helppo saada kivoja ihmisiä, mutta ei se helppoa ollutkaan.

Vierailija
4/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana vuonna 2006 jätin lihansyönnin ja alkoholijuomat ja aloitin säännöllisen ja monipuolisen liikunnan. Ei siitä mitään dramaattisia seurauksia ollut, ainakaan sosiaalisesti. Nyt olen erittäin todennäköisesti hoikempi ja   terveempi kuin olisin ilman tuota muutosta.

Vierailija
5/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:25"]

Mä olen muuttanut elämääni vaihtamalla kaveripiirini ja poliittisen suuntautumiseni kokonaan vuosien varrella. Samalla omassa henkilökohtaisessa elämässäni on tapahtunut muutoksia pelkästään positiiviseen suuntaan. Olen muuttunt ihmisenä täysin ja se on hyvä asia.

Tapasin juuri vanhan kaveri vuosien takaa, joka myös on muuttunut kokonaan ja muuttanut elämänsä tulemalla uskoon.

Kertokaa av-palstalaiset, miten olette itse muuttuneet ja muuttaneet kokonaan elämänne suuntaa ja mitkä ovat olleet seuraukset?

[/quote]

Mistä mihin vaihdoit poliittisen suuntautumisesi? Kerro lisää muutoksista

T. Utelias

Vierailija
6/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholinkäytön muutama vuosi sitten ja jätin maanpäällisen helvetin taakseni

Vierailija
7/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin onnelliseksi. Oli paras juttu mitä elämässä voi tehdä.

Vierailija
8/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:08"]Muutuin onnelliseksi. Oli paras juttu mitä elämässä voi tehdä.
[/quote]
Mä olen yrittänyt tehdä tuota monta kertaa! Kerro miten onnistuit?

Vierailija
9/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:08"]Muutuin onnelliseksi. Oli paras juttu mitä elämässä voi tehdä. [/quote] Mä olen yrittänyt tehdä tuota monta kertaa! Kerro miten onnistuit?

[/quote]Lakkaa yrittämästä

Vierailija
10/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:08"]Muutuin onnelliseksi. Oli paras juttu mitä elämässä voi tehdä.
[/quote]
[/quote]

Minulla onnistui niin, että mietin pieniä asioita, jotka tekevät onnelliseksi tai ilahduttavat. Suurin vaikutus oli sillä että löysin samanhenkisen ystävän. Onnellisus on monien asioiden summa. Itsetutkiskelu (kirjoittaminen esim.) voi auttaa.

Vierailija
11/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:08"]Muutuin onnelliseksi. Oli paras juttu mitä elämässä voi tehdä.
[/quote]
[/quote]Yksinkertaistettuna päätin että minulla on jo kaikki mitä tarvitsen ja paljon ylikin. Sekä materiaalisesti että henkisesti. Onnellisuus on asenne, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi