Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 19v enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia, tupakkaa yms.

Vierailija
15.02.2015 |

Ainut kerta, kun minut on pakotettu maistamaan alkoholia, oli riparin jälkeisessä konfirmaatiossa. Enää en kuulu kirkkoon. Tupakkaa tai muuta en ole koskaan maistanut.

T: synnynnäinen absolutisti, joka ihmettelee toisia teinejä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:27"]

Vastauksista näkee että monet ovat sosiaalisen paineen alla vetäneet kännejä ja tuntevat kateutta kun joku ei ole mennyt siihen hörhöilyyn mukaan.

[/quote]

Ai kaikki aloittavat dokaamisen sosiaalisen paineen takia? Mä aloitin juomaan lukiossa siksi, että silloin oli kotibileitä, joissa oli kivaa ja niissä juotiin myös alkoholia. Siitä alkaen opin, että kännissä on välillä ihan kivaa olla.  Join täysin vapaaehtoisesti ilman henkistä painostamista. Toki meillä oli lukiossa näitä nörttipoikia ja muita hissukoita, jotka eivät juoneet sillon vielä ollenkaan. Viimeistään opiskeluaikoina monella heistäkin tosin korkki aukesi. En kyllä mitenkän kahdehtinut heitä lukiossa.

[/quote]

Osui ja upposi. Uskallan kyseenalaistaa "vapaan tahtosi" asian suhteen.

[/quote]

Mitä sä tarkoitat? avaa nyt hieman "kyseenalaistamistasi". Onko sinulle mahdottomuus uskoa, että jotkut juovat viinaa ihan ilman painostamista?

Toki ensikänni hieman jännitti, mutta ei siihen mitään painostamista liittynyt. Jätkäporukalla maisteltiin kaljaa rennoissa merkeissä. Sen jälkeen ei mitään ongelmaa juomisessa.

Vierailija
22/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:27"]

Vastauksista näkee että monet ovat sosiaalisen paineen alla vetäneet kännejä ja tuntevat kateutta kun joku ei ole mennyt siihen hörhöilyyn mukaan.

[/quote]

Ai kaikki aloittavat dokaamisen sosiaalisen paineen takia? Mä aloitin juomaan lukiossa siksi, että silloin oli kotibileitä, joissa oli kivaa ja niissä juotiin myös alkoholia. Siitä alkaen opin, että kännissä on välillä ihan kivaa olla.  Join täysin vapaaehtoisesti ilman henkistä painostamista. Toki meillä oli lukiossa näitä nörttipoikia ja muita hissukoita, jotka eivät juoneet sillon vielä ollenkaan. Viimeistään opiskeluaikoina monella heistäkin tosin korkki aukesi. En kyllä mitenkän kahdehtinut heitä lukiossa.

[/quote]

Osui ja upposi. Uskallan kyseenalaistaa "vapaan tahtosi" asian suhteen.

[/quote]

Mitä sä tarkoitat? avaa nyt hieman "kyseenalaistamistasi". Onko sinulle mahdottomuus uskoa, että jotkut juovat viinaa ihan ilman painostamista?

Toki ensikänni hieman jännitti, mutta ei siihen mitään painostamista liittynyt. Jätkäporukalla maisteltiin kaljaa rennoissa merkeissä. Sen jälkeen ei mitään ongelmaa juomisessa.

[/quote]

Sanotaanko että koska alunperinkin provosoiduit kommentistani niin se antaa kuvan että sinulla ei ole puhtaat jauhot pussissasi. Toisaalta tarpeesi selitellä asiaa valitettavasti vain vahvistaa tätä kuvaa. Jos olisit ihan fine asian kanssa niin et edes vaivautuisi vastaamaan minulle puhumattakaan selityksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hupaisaa tekstä 19 veeltä. Katsotaan sit uudestaa kun oot esim 30 tai 50..

Vierailija
24/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:07"]

Jaa, minun nähdäkseni tuo on nykynuorison keskuudessa pikemmin sääntö kuin poikkeus. Humalajuominen on nolo juttu. Ja ei kai kukaan enää tupakoi?

[/quote]

No ei kyllä ole.
t. yliopisto-opiskelija jossa ei kyllä absolutisteja kovin hyvällä katsella. Eikä kyse ole edes teekkariporukoista....

en ole ap, vaan reilu parikymppinen joka ei oo ikinä maistellut mitään ja kokemattomuuttaan huonona juttuna.
[/quote]

Tuota en usko. Oikeasti lienet ammattikoulun autolinjalla.

Vierailija
25/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samalla linjalla eli ei maistu alkoholi ja tupakkaa halveksin. Koskaan ei ole ollut minkäänlaista kiinnostusta kumpaankaan eikä ole vieläkään. Yksi "ystävä" laittoi välit poikki joskus teini-iässä, kun en juonut... Säälittävää.
N25

Vierailija
26/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 45v enkä ole koskaan maistanutkaan tupakkaa. Kännissäkään en ole koskaan ollut. Olen maistanut olutta/siideriä, mutta käytännössä kaikki alkoholi maistuu pahalle.  Mulla lienee jonkinlainen geenivamma näiden suhteen. :) Mutta anti olla jos kyse on limusta/mehusta/sipeistä/karkista/jäätelöstä jne., niin johan maistuu. :( En siis ole täydellinen minäkään.

[/quote]

Juuri näin minäkin. Saman ikäinenkin.

Vierailija
27/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ei ole enää kuin ehkä 60-80 vuotta jäljellä tipatontakaan elämää!

Vierailija
28/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luokasta suurinosa joi joka viikonloppu.