Yksi suomalainen kelpuutettu Ferrarin huippu-uutuuden ostajaksi – hinta 4,7 miljoonaa euroa
Kuka on se onnellinen palstalainen jonka mies on ostanut juuri uuden kulkupelin!
Kommentit (10)
Räikkönen tai Alen. Ei taida kukaan muu täyttää ostajalle asetettuja vaatimuksia.
"kelpuutettu". Helvetin ärsyttävä sana.
Kannattaisi nuokin rahat sijoittaa vaikka vegaaniruokayrityksiin. Tuollainen nuorten tulevaisuuteen penetroituva kyrvänjatke ei ole muodissa enää montaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi nuokin rahat sijoittaa vaikka vegaaniruokayrityksiin. Tuollainen nuorten tulevaisuuteen penetroituva kyrvänjatke ei ole muodissa enää montaa vuotta.
eihän tuollaiset ole koskaan olleet suosittuja vegaanien keskuudessa. toki onhan joku vegaani voinut salaa haaveilla jostain nopeasta urheiluautosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän tuollaiset ole koskaan olleet suosittuja vegaanien keskuudessa. toki onhan joku vegaani voinut salaa haaveilla jostain nopeasta urheiluautosta.
Vihreät vegaanit ainakin haaveilee kolmen litran punaniskamaastureista.
Minähän se olen. Kyllästyin beigeen Kiaan eikä sitä saanut punaisena.
Minä sen ostin. Mitäs nyt sanotte täällä kahdella sijoitusasunnolla kerskuvat?!
voisihan tuollaisen ostaa ja kävisin sitten maalauttamassa toisen väriseksi. ehkä vaaleanpunaiseksi.
Noiden ostamiseen ei yleensä pelkkä raha riitä.. luulen että ostajan puolison nimi on Minttu. Autohan ei koskaan tule Suomeen vaan sitä saa käydä ajamassa Maranellossa Ferrarin omalla radalla.