Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen ihmisen koti ei voi olla vanhempiensa luona. Itse en kestä montaa tuntia vanhempieni seurassa.

Vierailija
23.11.2021 |

Jokaisella aikuisella oikeus omaan elämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vanhemmillasikin oikeus omaan elämään.

Vierailija
2/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Kyllä mä edelleen kolmekymppisenä oon sitä mieltä että mun toinen koti on vanhempien luona vaikka mulla onkin oma asunto ja elämä. Tuun hyvin juttuun mun vanhempien kanssa ja välillä meen sinne viikoksi yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. On mukavaa, kun aikuinen lapsi läy, ja mukavaa, kun hän menee omaan kotiinsa.

Vierailija
4/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Itse muutin iäkkään vanhempani luo hoitamaan häntä, jotta hänen ei tarvitse mennä laitokseen. Surullista, jos sinulla on vanhempiesi kanssa noin huono suhde.

Vierailija
5/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Onko sulla siis sellainen tilanne, että joudut olosuhteiden pakosta asumaan vanhempien luona? Itse asun äitini asunnossa, mutta koska hänellä on myös toinen asunto, niin hän ei koko ajan saman katon alla pyöri. En kestäisi sitä ollenkaan. Haluaisitko tutustua muhun? Mulla ei oikein ole kavereita, niin olen melkoisen yksinäinen ja olen toivonut löytäväni vaikka vain yhden sellaisen kaverin, jonka kanssa on jotain yhteistä. Sun kanssa näyttäisi olevan🙂😀

T. 3-kymppinen nainen pk-seudulta

Vierailija
6/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap ja kotoisin Turusta, oon 46v.

Vierailija
7/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit oli itsekkäitä ja työnsi lapset heti kun voi pois kotoaan. Eivät hoitaneet itse vanhempiaankaan. Ei sinänsä kumma että jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä