Mitä seksineuvoja antaisit nuoremmalle itsellesi?
Eli siis toisin sanoen: mitkä asiat paransivat seksielämääsi?
Minun neuvoni: rentoudu ja rakasta vartaloasi. Häpeävä ei osaa nauttia :)
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:02"]En mitään. Aloitin seksielämäni alle vuosi sitten, 20-vuotiaana.
[/quote]
Pointti onkin se, että muut jakavat kokemuksiaan ja näin voi olla, että tulee vastaan kikkoja, joidenka avulla seksielämäsi paranee.
Ei ne reiät käytössä kulu ja niele pois vaan.
No ei mikään ole parantanut seksielämää, joten en sitä enää harrastakaan. Ihan turhaa touhua.
Älä mene sänkyyn pelkän kokemuksen saamisen takia, äläkä siksi että joku painostaa. Seksi on hyvää vain sen kanssa jonka kanssa suuteleminen toimii hyvin, joten skippaa loput. Niistä huonoista kokemuksista ei ole sinulle yhtikäs mitään hyötyä.
Pane jumalauta niitä nuoria vosuja vielä kun pystyt ja niiltä saat!
Älä anna, älä tosiaankaan anna ainakaan ennen avioliittoa, ehkä sitten löydät sen joka rakastaa ja katselee sua pidempään ja pääset edes kerran naimisiin.
Pane niitä nuoria miehiä jos saat, mikään niistä vanhoista lerppunahkaisista roikkoperseistä ei sitä korvaa myöhemmin kun et enää saa.
Yhden saman tyypin kanssa olen ekasta kerrasta lähtien ollut, ja sen olisin halunnut kertoa itselleni, että alussa ei kannata häpeillä liikaa ja silloin täytyy vaatia enemmän, koska silloin luodaan pohja tulevan suhteen seksille. Minä en uskaltanut antaa miehen nuolla itseäni, vaikka mies olisi ollut halukas, ja sittemmin siitä ei ole tullut yhtä luonnollista kuin suuseksin antamisesta miehelle. Jos olisin alusta asti tehnyt selväksi, että minäkin haluan "syttyä" ennen yhdyntää, mies ei olisi niin usein kortsu päällä sisään työntymässä heti kohta sen jälkeen kun on itse kiihottunut ja molemmille on tullut selväksi, että seksiin tämä johtaa. En halua aina vaatia vaikkapa kaulan suutelua, vaan olisi kiva jos mies tekisi sitä spontaanisti, koska silloin se tuntuukin paremmalta.
Tästä pisteestä miestä on vaikea muuttaa huomaavaisemmaksi, joten jo alussa kannattaa hyödyntää miehen kiinnostus sinua ja vartalosi joka sopukkaa kohtaan. Vaadi enemmän ja anna yhtä paljon.
Hyväksy itsesi.
Puhu, kerro fantasioista heti, kokeilkaa mitä uskallatte.
T. N39
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:21"]Älä mene sänkyyn pelkän kokemuksen saamisen takia, äläkä siksi että joku painostaa. Seksi on hyvää vain sen kanssa jonka kanssa suuteleminen toimii hyvin, joten skippaa loput. Niistä huonoista kokemuksista ei ole sinulle yhtikäs mitään hyötyä.
[/quote]
Nyt on pakko sanoa, että hämmentävin ja huonoin seksikokemus oli hyvän suutelijan kanssa :D
Että ei ne sun seksuaaliset näkemykset tai halut ole muuttuneet minnekään aikuisiällä siitä mitä ne olivat 13-vuotiaana että siitä vaan touhuamaan!
Harkitse, ennen kuin menet kenekään kanssa sänkyyn.
PANE. Aina kun siihen on mahdollisuus. Kokemus on aina kokemus, vaikka ei niin hyväkään. Vanhemmiten niitä kokemuksia ei enää tule, olit niille avoin tai et.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 03:42"]
PANE. Aina kun siihen on mahdollisuus. Kokemus on aina kokemus, vaikka ei niin hyväkään. Vanhemmiten niitä kokemuksia ei enää tule, olit niille avoin tai et.
[/quote]
Kokemusmahdollisuuksia on ainakin minulla ollut ihan riittävästi yli viisikymppiseksi saakka, kannattaa mielummin panostaa laatuun
T. Nainen 55
Oisit paneskellut enemmän niiden vanhojen setien kanssa. Oikeasti halusit sitä, muttet kehdannut, kun ikätoverisi pitivät häiriintyneenä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 04:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 03:42"]
[/quote]
Kokemusmahdollisuuksia on ainakin minulla ollut ihan riittävästi yli viisikymppiseksi saakka, kannattaa mielummin panostaa laatuun
T. Nainen 55
[/quote]
Laatuun minäkin panostaisin (koko lippaallisen tyhjentäisin) jos saisin 17v. kaunotarta (fiksua ja filmaattista, ei mitään aivotonta rahan perässä vinkuvaa vosua). Se nyt ei vaan 5-kymppiselle kaikin puolin keskitason miehelle ole mahdollista.
Naisilla on tietysti omat mahdollisuutensa. Ainakin hetken huumaan.