Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutus ja ruokien punnitseminen

Vierailija
14.02.2015 |

Mistä tietää montako grammaa mitäkin pitää syödä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella. Kaloreita vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
2/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistuin Jutan superdiettiin ja sieltä sai ruokaohjeet. 6vk. Ja 7kg lähti. Vyötäröltä -12cm ja lantiolta -9cm, rinnanaalta -6cm ja reisistä -3cm. (olen siis ns. Vyötärölihava ja reiden ei kovin paksut olleet alkujaankaan.) vielä jatkan superdieetti extraan seuraavat 6vk. Että pääsen normaaliin painoon. Hyvän elämäntapa remontin sai kyllä aikaiseksi ja ruokamäärätkin on oppinut hyvin arvioimaan niin ettei tarvitse jatkossa punnita edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on niin kökkö, että syö vähemmän kuin kulutat. Olen monesti kokeillut painoa pudottaa ja tulee syötyä varuilta liian vähän ja eihän se paino sitten putoa kun aineenvaihduntakin on ihan jumissa. Siksi tuo SD on hyvä, että tulee varmasti syötyä myös riittävästi.

Vierailija
4/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500kcal vajetta päivässä pudottaa puoli kiloa viikossa. Its all about math

Vierailija
5/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:10"]500kcal vajetta päivässä pudottaa puoli kiloa viikossa. Its all about math

[/quote]

Minulla ei ainakaan tiputtanut!
Minulla tippuu vasta kun oikeasti syön sen 5x päivässä ja oikeanlaista ruokaa. Muuuten jumahtaa aineenvaihdunta ja painon putoaminen. Ja kyllä minulla todellakin on kokemusta asiasta. Jokaisen kroppa on niin erilainen. Siksi ärsyttää ne ihmiset jotka antavat neuvoja asiasta josta eivät itse mitään tiedä!

Vierailija
6/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:06"]Itse osallistuin Jutan superdiettiin ja sieltä sai ruokaohjeet. 6vk. Ja 7kg lähti. Vyötäröltä -12cm ja lantiolta -9cm, rinnanaalta -6cm ja reisistä -3cm. (olen siis ns. Vyötärölihava ja reiden ei kovin paksut olleet alkujaankaan.) vielä jatkan superdieetti extraan seuraavat 6vk. Että pääsen normaaliin painoon. Hyvän elämäntapa remontin sai kyllä aikaiseksi ja ruokamäärätkin on oppinut hyvin arvioimaan niin ettei tarvitse jatkossa punnita edes.
[/quote] voisitko kertoa tarkemmin mitä söit, kuinka paljon jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän