KINGIN Hippu Kylberg - mitä helvettiä?
Siiiis öö? Uskokaa tai älkää, niin ihan oikeasti rn ole mikään kukkahattu, mutta tuo Hipun perseen keikutus JOKAISESSA jaksossa ei vaan mene ymmärrykseen??
Mielestäni Martti 39v. on hauska, samoin Jorma Sterling. Ja oikeastaan lähes kaikki tuosta Kingistä on ollut jollain tavalla ihan jees, mutta tuo Hippu on kyllä jotain ihan järkyttävää (Tove Hanssonin ohella).
Kommentit (79)
No eiköhän se nimenomaan parodioi niitä artisteja, jotka ketkuttavat sitä persettään ihan JOKAISESSA musavideossa yms, kun eivät muuten pärjäisi alalla.
Hippu on just paras, oispa itelläänki tuollainen kroppa
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:26"]
No eiköhän se nimenomaan parodioi niitä artisteja, jotka ketkuttavat sitä persettään ihan JOKAISESSA musavideossa yms, kun eivät muuten pärjäisi alalla.
[/quote]
Ai joo..
Mä luulin et noi parodioi yliseksuaalisia teinityttöjä ja twerkkausta. Mut ei kehity hahmo ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:26"]No eiköhän se nimenomaan parodioi niitä artisteja, jotka ketkuttavat sitä persettään ihan JOKAISESSA musavideossa yms, kun eivät muuten pärjäisi alalla.
[/quote
Joo,tuli jo ekasta kerrasta selväksi. Ei tarviis toistaa joka helvetin jaksossa. Armi on surkee näyttelijä,jolla on tasan yksi ilme ja roolisuoritus.
Kyllä mä hipun otan ihan huumorilla... Niitä artisteja on paljon jotka menestyvät vaan sillä perseellä
12-v kommentoi että eiks tän pitäis olla koko perheen viihdeohjelma
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:26"]No eiköhän se nimenomaan parodioi niitä artisteja, jotka ketkuttavat sitä persettään ihan JOKAISESSA musavideossa yms, kun eivät muuten pärjäisi alalla.
[/quote]
No juu, tuli selväksi ihan ekasta, viimeistään tokasta esityksestä. Parodioidessakin hahmo voisi kehittyä johonkin suuntaan.
Parodiahahmoja on ollut aiemminkin, mutta ikinä ennen en ole näin puuduttavia ja itseään toistavia esityksiä nähnyt. No, taito ehkä sekin.
-AP
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:29"]12-v kommentoi että eiks tän pitäis olla koko perheen viihdeohjelma
[/quote] Meilläkin 12v sanoi samaa:D
Tuo Iina Kuustosen nylkytysporukka on jotain aivan hirveetä paskaa! En pysty katsomaan...
Ehkä teidän pitäisi joskus katsoa millaisia ovat ne musiikkivideot, joita 12-vuotiaat tyttönne katselevat netistä jatkuvasti: pelkkää perseenheilutusta ja paljasta pintaa.
Jotenkin surkuhupaisaa, että samat äidit, jotka antavat varhaisteiniensä katsoa esim. Nicki Minajin videoita, ovat nyt kauhistelemassa tätä sketsiohjelmaa, joka parodioi noiden musiikkivideoiden antamaa naiskuvaa.
Mä luulen, että Armilla on joku kolmenkympin kriisi. Kaikki hahmot on teinityttöjä, koska Armi suree nyt menetetyn nuoruuden perään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:29"]12-v kommentoi että eiks tän pitäis olla koko perheen viihdeohjelma [/quote] Meilläkin 12v sanoi samaa:D
[/quote]
Kattokaa te vaikka huumaa, viiden tähden viihdeohjelmaa
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:40"]
Mä luulen, että Armilla on joku kolmenkympin kriisi. Kaikki hahmot on teinityttöjä, koska Armi suree nyt menetetyn nuoruuden perään.
[/quote]
siis miten joku voi olla noin tyhmä.
Musta eka ja toka esitys oli ihan hauskoja, mutta vähän on käynyt tylsäksi hahmo. Parempi kuitenkin kuin Tove!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:40"]
[/quote]
Leena Hefner ja Ymmi Hinaaja olivat todella teini-ikäisiä :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:38"]Ehkä teidän pitäisi joskus katsoa millaisia ovat ne musiikkivideot, joita 12-vuotiaat tyttönne katselevat netistä jatkuvasti: pelkkää perseenheilutusta ja paljasta pintaa.
Jotenkin surkuhupaisaa, että samat äidit, jotka antavat varhaisteiniensä katsoa esim. Nicki Minajin videoita, ovat nyt kauhistelemassa tätä sketsiohjelmaa, joka parodioi noiden musiikkivideoiden antamaa naiskuvaa.
[/quote]
Tätä mäkin ihmettelen :D
Aika lailla asian vierestä, mutta kuitenkin: Armi on noista ainoa, jolla pitää pokka. Muut repeilee jatkuvasti, etenkin Hirviniemi nauraa jatkuvasti, mutta Armin pokka pitää niin Hippuna kuin tuomarinakin.
Niin,just sanoin että hirveetä paskaa! Alussa tätä kattoi,mutta mietin että jos tämän on tarkoitus olla perhe ohjelma niin enpä antaisi omien pienten tätä pervoilua katsoa.
eikö nämä tosiaan osaa tehdä oikeasti Hauskaa viihdettä,ei näköjään.