Millaista on olla sängyssä naisen kanssa?
Lähinnä kyselen naisten kokemuksista, mutta saa miehetkin vastata. Erosin juuri miehestäni ja naiset kiinnostaisi. Kuitenkin vähän pelottaa. Jos menenkin sitten jotenkin lukkoon. Ja mitä niiden kanssa edes tekisin? Hermoilen, vaikkei ole edes ketään kiikarissa.
Kommentit (23)
Samanlaista kuni oikein pienimunasen miehen kanssa
Se on niin ihanaa että pää räjähtää.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:26"]Samanlaista kuni oikein pienimunasen miehen kanssa
[/quote]
:D
Aika huono, varastavat peiton yöllä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:24"]
Se on vähän sama kuin olisi erään tietyn kalalajin edustajan kanssa sängyssä.
[/quote]
Mä tykkään kalasta. ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:26"]
Samanlaista kuni oikein pienimunasen miehen kanssa
[/quote]
Olin kerran sängyssä oikeasti todella pienimunaisen miehen kanssa. Parasta seksiä ikinä. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:27"]
[/quote]
Voin vaan kuvitella. Pehmee iho ja se naisellinen notkeus...
ap
Samaa kun mitä haluaisit miesten (tai naisten tekevän sinulle)..?
Mä teen pitkiä esileikkejä, silitän, hieron, hyväilen. En pidä kiirettä. Kehuja on tullut :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:27"]
[/quote]
Voin vaan kuvitella. Pehmee iho ja se naisellinen notkeus...
ap
[/quote]
Ja se naisen tuoksu, siis jos nainen on just se oikea. Se on jotain huumaavaan ihanaa :)
Minuakin kiinnostaa. Tapasin naisen noin vuosi sitten baarissa ja tuli tunne että mun on pakko saada tuo! Hänestä siis näki että on lesbo ja kaveri vahvisti. Pääsin sitten pussaamaan tätä naista ja käski minun ottamaan yhteyttä. Selvinpäin en kuitenkaan millään kehdannut. Näimme toisenkin kerran ja hän kysyi miksei minusta ole kuulunut. Sanoin vain että tulin siihen tulokseen että olen hetero. Nyt harmittaa. Hän on pyörinyt mielessä jo puoli vuotta ja jännittää jos vielä törmäämme.
Mä ainakin usein käytän kieltäni seksijutuissa vaikka kullini on aika pieni eli noin 15cm ylhäältä mitattuna. Kyllä vaimo tykkää silti vaikka en ole pitkä kullinen noh onneksi paksuutta löytyy sentäs:)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:37"]
Samaa kun mitä haluaisit miesten (tai naisten tekevän sinulle)..? Mä teen pitkiä esileikkejä, silitän, hieron, hyväilen. En pidä kiirettä. Kehuja on tullut :)
[/quote]
No mä olen sellainen, että menisin mielelläni vain suoraan asiaan ja rynkyttämään. Mä suhtaudun seksiin varmaan aika miehekkäällä tavalla. Mä olen aika penetraatiokeskeinen... Varmaan oppisin silittelemäänkin, ja kivan naisen kanssa haluaisinkin opetella, mutta luonnostaan en vaan jotenkin osaa. Ehkä pitäisi vaan hermoilla vähemmän ja heittäytyä, jos tilaisuus tulee.
ap
Olen miettinyt samaa. En ole ikinä törmännyt samoin ajatteleviin. Naiset kuitenkin kiinnostaa monella tasolla.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:39"]
Minuakin kiinnostaa. Tapasin naisen noin vuosi sitten baarissa ja tuli tunne että mun on pakko saada tuo! Hänestä siis näki että on lesbo ja kaveri vahvisti. Pääsin sitten pussaamaan tätä naista ja käski minun ottamaan yhteyttä. Selvinpäin en kuitenkaan millään kehdannut. Näimme toisenkin kerran ja hän kysyi miksei minusta ole kuulunut. Sanoin vain että tulin siihen tulokseen että olen hetero. Nyt harmittaa. Hän on pyörinyt mielessä jo puoli vuotta ja jännittää jos vielä törmäämme.
[/quote]
Mullakin oli jotain pientä ja ilmeisesti molemminpuolista ihastusta kun vielä olin mieheni kanssa. Nainen usein pyysi mua mukaan illanviettoihin ja usein puhuttiin sitten kahdestaan koko ilta, muutaman kerran suudeltiin. Uskollisuus on kuitenkin tärkeää mulle ja mulla oli jo huono omatunto tuosta, joten homma kuoli. Harmittaa, etten ole enää yhteyksissä tuohon naiseen... Se harmittaa kun joutuu päästämään tällaisia ihmisiä menemään.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]
Olen miettinyt samaa. En ole ikinä törmännyt samoin ajatteleviin. Naiset kuitenkin kiinnostaa monella tasolla.
[/quote]
Normielämässä sitä on niin heteroiden ympäröimä, ettei oikein pysty mitenkään toteuttamaan näitä. Olen pari kertaa käynyt paikallisessa homobaarissa, ja aina siellä tapaa todella mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä. Naisten kanssa on helppo mennä juttelemaan, ja tuntuu, että puhekumppania oikeasti kiinnostaakin ihan eri tavalla kuin jotain heteronaista. Uskon, että nyt kun ei ole enää miestä, käyn siellä useammin ja ehkä voisi ottaa osaa muuhunkin "homotoimintaan". Tutustuisi ainakin ihmisiin. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:37"]
Samaa kun mitä haluaisit miesten (tai naisten tekevän sinulle)..? Mä teen pitkiä esileikkejä, silitän, hieron, hyväilen. En pidä kiirettä. Kehuja on tullut :)
[/quote]
No mä olen sellainen, että menisin mielelläni vain suoraan asiaan ja rynkyttämään. Mä suhtaudun seksiin varmaan aika miehekkäällä tavalla. Mä olen aika penetraatiokeskeinen... Varmaan oppisin silittelemäänkin, ja kivan naisen kanssa haluaisinkin opetella, mutta luonnostaan en vaan jotenkin osaa. Ehkä pitäisi vaan hermoilla vähemmän ja heittäytyä, jos tilaisuus tulee.
ap
[/quote]
Siis tribbingiä harrastaisit? Voi, se on ihanaa jos kumppanikin siihen taipuu. Voi hitto miten alko tekeen mieli :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:27"] Se on niin ihanaa että pää räjähtää. [/quote] Voin vaan kuvitella. Pehmee iho ja se naisellinen notkeus... ap [/quote] Ja se naisen tuoksu, siis jos nainen on just se oikea. Se on jotain huumaavaan ihanaa :)
[/quote]
Naisissa on kyllä jotain sellaista taianomaista. :) Jotain ihan erilaista kuin miehissä. Jotain todella kiehtovaa.
ap
Riippuu ihan naisesta. Haluton hitosti pierevä kuorsaaja ei ole mukava. Halukas, kaunis itsestään huoltapitävä nainen taas on niin mahtava.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:37"] Samaa kun mitä haluaisit miesten (tai naisten tekevän sinulle)..? Mä teen pitkiä esileikkejä, silitän, hieron, hyväilen. En pidä kiirettä. Kehuja on tullut :) [/quote] No mä olen sellainen, että menisin mielelläni vain suoraan asiaan ja rynkyttämään. Mä suhtaudun seksiin varmaan aika miehekkäällä tavalla. Mä olen aika penetraatiokeskeinen... Varmaan oppisin silittelemäänkin, ja kivan naisen kanssa haluaisinkin opetella, mutta luonnostaan en vaan jotenkin osaa. Ehkä pitäisi vaan hermoilla vähemmän ja heittäytyä, jos tilaisuus tulee. ap [/quote] Siis tribbingiä harrastaisit? Voi, se on ihanaa jos kumppanikin siihen taipuu. Voi hitto miten alko tekeen mieli :)
[/quote]
Se olisi mun mieleen. :) Jos vaan löytysi siihen joku. Olisi kiva, jos nainen ei dildojuttujakaan pelästyisi.
Naista olisi muutenkin kiva pitää hyvänä. Olisin sellainen herrasmies. Toisin kukkia ja kantaisin raskaat kassit. Järjestäisin kivoja yllätyksiä. Miestenkin kanssa olen tuota tehnyt, mutta ei nuo ole oikein lämmenneet.
ap
Se on vähän sama kuin olisi erään tietyn kalalajin edustajan kanssa sängyssä.