kauhein kokemuksesi solu-asumisesta?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:52"]Villiä seksielämää viettävä suomenruotsalainen. Haliskylä
[/quote]
Ok, jouduitko miten kärsimään tästä? :D
Minulla oli maailman epäsiistein juoppo ja puheripulia poteva hevostyttö kämppiksinä samaan aikaan. Kun juoppo muutti pois, tilalle tuli negatiivinen ylisuorittaja, joka näki uhkia kaikkialla
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:55"]Minulla oli maailman epäsiistein juoppo ja puheripulia poteva hevostyttö kämppiksinä samaan aikaan. Kun juoppo muutti pois, tilalle tuli negatiivinen ylisuorittaja, joka näki uhkia kaikkialla
[/quote]
Tämä siis Lappeenrannassa
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:55"]Minulla oli maailman epäsiistein juoppo ja puheripulia poteva hevostyttö kämppiksinä samaan aikaan. Kun juoppo muutti pois, tilalle tuli negatiivinen ylisuorittaja, joka näki uhkia kaikkialla
[/quote]
Sori, en voinut mitään kun alkoi naurattamaan! :D "näki uhkia kaikkialla" :D:D
Kaija Koota täysillä kuunnellut kämppis Haliskylässä. :D Neljä kuukautta kestin, ja sitten sain onneksi solun Yo-kylästä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:52"]Villiä seksielämää viettävä suomenruotsalainen. Haliskylä
[/quote]
[/quote]
Meluhaittana ja vieraita miehiä kulki useasti viikossa panemisen jälkeen suihkuun. Vituttihan se. Samainen muija myös jätti astiansa tiskaamatta ja häipyi kotipaikkakunnalleen. En vähään aikaan syönyt jauhelihakeittoa, kun seurasin 3 viikkoa jauhelihakeittokattilan mätänemistä tiskipöydällä
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:57"]Kaija Koota täysillä kuunnellut kämppis Haliskylässä. :D Neljä kuukautta kestin, ja sitten sain onneksi solun Yo-kylästä.
[/quote]
Heh, vois alkaa joo käydä vähän mielenterveyden päälle..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:52"]Villiä seksielämää viettävä suomenruotsalainen. Haliskylä
[/quote]
[/quote]
Meluhaittana ja vieraita miehiä kulki useasti viikossa panemisen jälkeen suihkuun. Vituttihan se. Samainen muija myös jätti astiansa tiskaamatta ja häipyi kotipaikkakunnalleen. En vähään aikaan syönyt jauhelihakeittoa, kun seurasin 3 viikkoa jauhelihakeittokattilan mätänemistä tiskipöydällä
[/quote]
Hyi hitto, aila unelma kämppis...
Oon asunut solussa 3 vuotta. Näitä 2 ekaa suomessa oli oikeastaan ihan ok, vaikka kämp sinäsä oliaika ankea. Kolas vuosi oli sitten Briteissä, kämppä sinänsä ihan ok, uusi, omst kylppärit jne. Mut yksi solukämppiksistä oli diileri. Sekään ei todinhäne kiinnijäädssään ollut ollenkaan niin paha jutu kuin olin etukäteen pelännyt. Sehän ei koskenut mua ollenkaan.
Mulla pahin oli tyttö, jolla oli jatkuva perhedraama käynnissä. Pesi aikuisten sisarustensa pyykkejä ja kone hötisi siis pesuhuoneessa jatkuvasti. Välillä perhe tuli kylää, äiti, isä ja sisarukset. Aina se alkoi mukavasti, mutta sitten lopulta kaikki huusi pää punaisena ja perheen isä koitti pitää perheen naisille kuria karjumalla niitä olemaan hiljaa, mutta eihän se auttanut. Perheen poikaa isä ei koskaan käskenyt olemaan hiljaa. Olivat jotain uskovaisia. Tätä tapahtui aika usein. Tyttö myös joutui semmoisen ihmeellisen kylmän raivon valtaan, jos jehovan todistajia tai muita kävi ovella. Siinä oli jotain pelottavaa.
Ei siinä mitään, mullahan oli mun huone. Kuulokkeet vaan korviin. En voi sanoa oikeasti kärsineeni. Oli siisti kämppis ja muuta. Kolmen vuoden aikana ehti olla seitsemän eri kämppistä, enkä voi sanoa, että se kovin hirveää olisi ollut. Soluasuminen vaatii tietynlaista joustavanjämäkkää asennetta. Eli antaa muiden elää elämäänsä ja katsoa sormien läpi esim. äänekäs satunnainen paneminen. Täytyy kuitenkin vahtia omia tavaroitaan jne. Huumorintaju on aina hyvä juttu. Ei kämppisten kanssa kannata hankkiutua huonoihin väleihin. Kuuntelevat paremmin.
Mä ja mun entinen solukämppis tehtiin kerran sellainen koe, että annettiin pullan homehtua pussissa. Värien vaihtelua oli jännä seurata. Oli vihreää, valkoista ja mustaa. Jääkaapista löytyi joskus myös joskus karvaisia nakkeja.
Aikoinaan Vaasassa, ensin kämppiksenä diabeetikko, joka ei hallinnut juomistaan, eli meikäläisellä kusi sukassa mitä sen kanssa pitäisi tehdä jos alkaa näyttämään heikolta.
Seuraavassa kämpässä stereot täysillä yhtä ja samaa kappaletta "Hey Hey..." tuli kuunneltua vajaa kolme vuotta putkeen, kunnes kämppis valmistui vuotta itseä aikaisemmin.
Viimeinen vuosi oli sitten veljen ja luokkakaverin kanssa ok.
Toisten ryypiskely, jatkot, paska musa, tiskaamattomuus...paljon rasittavia kämppiksiä on ollut.
Kämpässä vessan tapetit homeessa, kylppäri mustana lia'asta, keittiössä toukkia ja roskat kerättiin yhteen nurkkaan haisemaan, sunnuntaiaamuisin alkoi huutokonsertti 6 am kun kämppis soitti perheelleen toiselle puolelle maapalloa, ruuat jätettiin haisemaan liedellä viikoiksi, paskaisella tiskirätillä sitten pyyhittiin pinnat, wc-pytty ruskearainuinen siitä itsestään.... Voi niitä aikoja
Muutettiin kavereiden kanssa omakotitaloon, puoli vuotta kesti. Eikä oltu enää kavereita. Erilaiset päivärytmit, yhteisiä laskuja ei hoidettu, yllärijatkoille kutsuttiin kymmeniä tuntemattomia varottamatta, ei osallistuttu yhteisten tilojen siivoomiseen eikä lumitöihin...kaikkea pientäkin, käytetty teepussi jätettiin ruokapöydälle useammaksi päiväksi jne.
Opiskelukaverit haukkui köyhäksi. Olin ainoa joka asui solussa
Ongelmani soluasunnossa ei ollut niinkään kämppis vaan hänen poikaystävänsä. Poikaystävällä oli kyllä oma asunto jossain, mutta käytännössä asui meillä. Herra ei opiskellut tai käynyt töissä, joten oli paikalla käytännössä 24/7.
Olihan se kieltämättä häiritsevää ja inhottavaa kun tulin kotiin väsyneenä niin siellä alaston ukko paistaa keittiössä makkaroita (ja kämppis on jossain muualla). Tunne siinä sitten olosi kotoisaksi... Tappelivat ja aiheuttivat muuta jatkuvaa häiriötä koko ajan. Onneksi ei tarvinnut sitä kauaa kestää. Harmi sinänsä kun kämppis oli tosi mukava ja tultiin hyvin juttuun.
Villiä seksielämää viettävä suomenruotsalainen. Haliskylä