Aika itsekäs mies tuo Ahtisaari
Kertoi, että olisi eronnut presidentin paikalta, jos kansa olisi äänestänyt EU:ta vastaan. Siis täh? Jos ei leikitä minun säännöillä niin sitten ei leikitä ollenkaan. Ihme tyyppi.
Kommentit (6)
Jotenkin ei ole oikein koskaan vaikuttanut täysin vilpittömältä tuo herra.
Mä kunnioitan Ahtisaarta monilta osin. Osaa sosiaalisen pelin kansainvälisillä kentillä ja on todella sitkeä tyyppi. Oikeasti hei tuollainen "painaminen pitkin maailmaa" ei ole kevyttä duunia ja presidenttinäkin tuntui, ettei koskaan väsy matkustamiseen. Lisäksi on kai tunnettu siitä, että uuvuttaa toiset neuvotteluissa, kun jatkaa ja jatkaa, iltamyöhään ja aamulla taas jatketaan. Hattua siis sitkeydestä ja ahkeruudesta.
Mutta kääntöpuolena on kyllä ahnekin ja kuuluu sarjaan "kukas kissan hännän...". Luin hänen elämänkertansa taannoin. Se on Ahtisaaren hyväksynnällä tehty eli myötämielinen siltä osin. Silti siitä oli selvästi havaittavissa, että Eevaakin välillä nolottaa Martin tiukkuus omien etujen varmistamiseksi (ei kuulemma itse kehtaisi) ja se, että oppi viimeistään Afrikan vuosina, että perisuomalaisen tyylin voi heittää romukoppaan ja pitää katsoa monenlaisia asioita sormien läpi.
Itsekäs ja muutenkin erittäin vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:39"]
Ahtisaari on rahanahne. Myi nimensä suomalaisvastaisen Folktingetin käyttöön, joka sitten sai ujutettua "Ahtisaari-paperinsa" suoraan hallitusohjelmaan Ahtisaaren nimen avulla. Tämän paperin seurauksena mm. pakkoruotsi aikaistettiin ala-asteella.
[/quote] milloin sitä ruottia nykyään opetetaan? neljännellä alkoi vapaaehtoisena mun pojalla aikanaan, ei ollut valittavana muita kieliä, tokalta luokalta pitäisi alkaa jo vieras kieli
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:39"]
Ahtisaari on rahanahne. Myi nimensä suomalaisvastaisen Folktingetin käyttöön, joka sitten sai ujutettua "Ahtisaari-paperinsa" suoraan hallitusohjelmaan Ahtisaaren nimen avulla. Tämän paperin seurauksena mm. pakkoruotsi aikaistettiin ala-asteella.
[/quote] milloin sitä ruottia nykyään opetetaan? neljännellä alkoi vapaaehtoisena mun pojalla aikanaan, ei ollut valittavana muita kieliä, tokalta luokalta pitäisi alkaa jo vieras kieli
[/quote]
Nykyään alkaa 7. luokalta. Ensi vuodesta lähtien kaikilla viimeistään 6. luokalta alkaen.